[Lidl] Knetterlinten 60-delig

Het helpt echt. Een aantal jaren geleden. De Royal Thunders van Royal aangeschaft. Die waren echt zeiknat. 3 dagen op de verwarming en knalle als een malle.

Vandaag een pakje op de weegschaal gezet. Gewicht 220 gram. Paar uurtjes verwarming, zit nu op 201 gram haha.

Ik ben gisteren om 16:30 begonnen te wegen. Ze lagen toen al 7,5 uur op de verwarming. Toen woog een pakje 215 gram. Nu een dikke 24 uur later weegt het pakje 212 gram.

Ik heb er vanmiddag nog weer 1 afgestoken (en nee, niet uit het pakje wat ik aan het wegen ben :wink:) Haalt nog steeds niet de kwaliteit van Bolle

Hoe droog hebben jullie ze nu gekregen?

Ze liggen nu een dag op de verwarming. Helaas niet voor en na gewogen. Eentje getest net, helaas nog steeds matig. Denk dat de hype groter is dan de kwaliteit van het product. Traag, valt af en toe stil. Lijkt in niets op het filmpje van Bolle.

Hoe droog hebben jullie ze nu gekregen?

Verschilt per doosje. Ze wegen nu tussen de 204 en 214 gram. Het doosje wat ik de afgelopen 54 uur heb gewogen heeft zijn oude start gewicht weer :shocked: Misschien tijd om een andere keuken weegschaal aan te schaffen.

Heb er net weer eentje uitgeprobeerd na 54 uur drogen, en ik moet zeggen dat deze nu wel net zo hard gaat als op het filmpje van Bolle :handsup:

Laatst bewerkt:
Ze liggen nu een dag op de verwarming. Helaas niet voor en na gewogen. Eentje getest net, helaas nog steeds matig. Denk dat de hype groter is dan de kwaliteit van het product. Traag, valt af en toe stil. Lijkt in niets op het filmpje van Bolle.

Dan zijn ze nog nat.

Vanaf ongeveer 194 gram per doos beginnen ze goed te presteren.

Ben vooral geschrokken van het feit dat 10-15% van het gewicht water (en misschien andere verdampbare stoffen zijn, die ruik je ook) is. Vraag me af hoeveel dat dan bij een compound is.

Als je je bestelling volgend jaar afhaalt is ie vast en zeker droog haha.

Zoek eens terug op de secret salute.

Ik heb vanavond mijn knetterlinten uitgetest, ik heb een half karton meegenomen zaterdagmorgen en blijkbaar heb ik precies dezelfde versie als Bolle. Ik ben er erg blij mee! Haha

Ik heb vanavond mijn knetterlinten uitgetest, ik heb een half karton meegenomen zaterdagmorgen en blijkbaar heb ik precies dezelfde versie als Bolle. Ik ben er erg blij mee! Haha

Goed om te lezen dat ik niet de enigste ben met extra goede linten. Nu is de vraag hebben wij de normale productie of hebben wij een positieve fabrieksfout haha

Bij mij zijn de doosjes gemiddeld (10 stuks gewogen) 208 gram.

Ben benieuwd hoe ze zijn als ze gedroogd zijn!

Goed om te lezen dat ik niet de enigste ben met extra goede linten. Nu is de vraag hebben wij de normale productie of hebben wij een positieve fabrieksfout haha

Jij hebt droge linten, de oplossing is simpel. Gewoon de linten drogen bij de kachel.

Het is denk ik toch echt een andere productie, mijn linten zijn niet speciaal gedroogd, ik heb er 10km mee in de regen gefietst en direct afgestoken en het was precies het effect als Bolle. Misschien nog zelfs iets beter.

Ik heb van 2 winkels, 1 lading klam andere lading vochtig.

Beide presteren na goed drogen, 48 uur letterlijk op de kachel zoals ze moeten.

Back
Bovenaan