Lichtenvoorde 25-07-2008

Die Tronada is nieuw? Was die in 2007 ook geschoten?

:bye:

Ja, die was in 2007 ook geschoten, maar deze verliep helaas niet geheel lekker door de weeromstandigheden, toch was het wel even geweld. :wink: Stond naast de mascletà opgesteld, wellicht dat Lev-he de film nog ergens online heeft.

:bye:

Ja ik denk dat ik hier ook wel bij aanwezig al zijn.
En worden mooie dingen ontstoken zoals de site aan geeft.
Mascleta in NL, helemaal top.

Vuurwerk
Wegens succes geprolongeerd: de Mascleta/Tronada vuurwerkshow. In navolging van vorig jaar zal op vrijdagavond met donderend geweld dit Spaanse vuurwerk om je getoupeerde kuifje fluiten. Weg met die laffe illegale Oud & Nieuw-rommel! Oh ja, hou de handen op je oren, anders spuiten van al die zware dreunen je trommelvliezen als bloedende geisers eruit. Superheftig! De show zal vrijdags rond 22.50 uur worden aangestoken op door ons aller Tante Rikie.

Volledige programma Zwarte Cross:
http://www.zwartecross.nl/2008/index.php?p=92

Waar op het terrein is dit precies?
Zou het nodig zijn om entree te betalen en naar binnen te gaan,
of zou je er van buitenaf ook goed bij kunnen?
Planning is namelijk om zaterdag pas naar de Zwarte Cross te gaan :wink:
Dubbel entree is een beetje zonde..

Nee hoor op de vrijdag is de entree gratis!

Gratis entree voor 6 miljard mensen!

Goed nieuws voor armoedzaaiers en autochtonen: Op vrijdag 25 juli is het voor iedereen mogelijk om vanaf 18.00 uur gratis binnen te komen op de Zwarte Cross!
De actie om allochtonen gratis binnen te laten op het festival houdt al weken de gemoederen flink bezig. De Feestfabriek is zeer blij met alle complimenten over de manier waarop zij zich op deze positieve manier heeft gemengd in het publieke debat. Dank daarvoor!
Ook bedanken wij bij deze een zeer fanatieke, domme fullprof racist die ons in een e-mail vol spelfouten en instinctief geschreeuw de tip aan de hand deed om het festival voor iedereen gratis te maken. De Feestfabriek staat open voor ideeën van ieder mens, ongeacht huidskleur en IQ, dus bij deze nogmaals: iedereen, bedankt!

Even voor de duidelijkheid:

• Vrijdag 25 juli: Vanaf 18.00 uur gratis entree voor IEDEREEN!
• De actie om allochtonen zaterdag gratis naar binnen te laten komt te vervallen.
• Bezoekers die al een dagkaart voor de vrijdag in de voorverkoop hebben gekocht krijgen hun geld binnenkort door De Feestfabriek weer op hun rekening teruggestort.

Dus gewoon na 6 uur savonds binnekomen en dan hoef je niks te betalen.

Op vrijdag is de entree gratis.
Alleen voor de zaterdag en de zondag is het betaald entree.
Dus om het vuurwerk te zien kan je kostenloos naar binnen.

Groetjes Harrieboem:bye:

Veel plezier allemaal die gaan :)

Ikb en erg benieuwd hoe het dit jaar ga lopen, ik hoop dat jullie met goede foto's en video's thuiskomen zodat ik kan meegenieten :rolleyes:

Back
Bovenaan