Lewandowski gaat neer na ontploffen vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scav

VWC Moderator
Forumleiding

De voetbalwedstrijd tussen Roemenië en Polen in de WK-kwalificatie is vandaag ontsierd door vuurwerk. Robert Lewandoswki ging in de tweede helft neer, toen vlak bij hem een van de op het veld gegooide stukken vuurwerk ontplofte. De Poolse aanvaller moest even naar de kant, maar kon daarna toch verder.

ok in de eerste helft gooiden Roemeense fans vuurwerk op het veld.

Polen won in Roemenië met 3-0 en Lewandowski had daar zelfs nog een belangrijk aandeel in. De aanvaller van Bayern München besliste in de 82ste minuut de wedstrijd door de tweede treffer voor zijn rekening te nemen. Daarna benutte hij ook nog een strafschop.

Kamil Grosicki had in de elfde minuut de score geopend voor Polen, dat na vier wedstrijden tien punten heeft. Montenegro heeft zeven punten, Denemarken zes en Roemenië vijf.

Bron

het is ook wel een beetje onnozel dat hij zo lekker blijft staan. Zo lijkt het tenminste.
MAar dit kan en mag natuurlijk nooit gebeuren. Gaat nergens meer over.
greetzz

nou is meneertje Lewandowski ook wereldkampioen duiken , vallen , jammeren en aanstellen maar dat kan ook niet anders als je bij Bayern Munchen speelt

Vind dit nou niet echt berichten die op een vuurwerk forum thuis horen.... omdat er 1 knalletjes in een stadion wordt gegooid ?
Dan kunnen we nog wel 1000 van deze berichten plaatsen :frusty:

die voetballer wekt je een beetje de indruk dat hij zwaar gewond is .
Dat aanstellen zal wel een beetje bij dat voetbal horen .
Verder vind ik wel dat de dader mag worden opgespoord en een stadion verbod mag krijgen .
want die moet gewoon niet mogelijk zijn .
Want dit is wel een vuile manier om het spel te beïnvloeden ten voordele van je eigen partij .

kweet niet hoe hoog die hekken zijn of waar de klapper vandaan komt, maar van mij mogen ze als het zo moet maar hogere hekken gaan plaatsen als het moet .
betere controle zou eigenlijk ook niet verkeerd zijn lijkt mij .
maar goed wie ben ik .

6 meter afstand bewaren op z'n minst vriend hahaha. Vwk hoort niet bij een voetbal wedstrijd..

En dat aanstellen ja dat hoort echt bij voetbal... daarom interesseert voetbal mij helemaal niks meer de mooiste tijd is geweest!

Gek dat er zo gereageerd wordt. Alsof het reageren van Lewandowski erger is dan het feit zelf. Tis maar een knalletje, aansteller, duikelaar.
Kom op zeg, is toch van de zotte dit soort dingen. Kei en keihard aan pakken deze gasten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan