Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor goed kwalitatief klein vuurwerk moet je toch echt bij Lesli wezen. Ik zal even een kort lijstje opnoemen wat aan te raden is.mee eens
- New lady 2000, een variant op de Magic whip. Hij is misschien niet zo lang als de Magic whip ( 1 meter en 10 meter ) , maar hij knettert wel een stuk beter. Hij knettert lekker goed door en is zeker harder dan menig ratelbanden. Ook zeer geschikt om door te lonten!
deze ken ik helemaal niet?? zijn ze nieuw of zo?
- Babypijl fluit, heeft een lekkere felle fluit. De stokjes zijn ook van betere kwaliteit, deze zijn tenminste rond en niet van die houtsplinter stokjes. ik ga toch elk jaar voor de baby pijl knal, simpel we g omdat deze maar 0,99 kosten, en de fluit even uit mijn hooft.. ehh.. 2,49 geloof ik, en, de knal van babypijl knal vind ik ook gewoon goed,
bij mij zat er trouwens dit jaar ook gwn fluit bij de knal
Dit kost misschien iets meer dan de gemiddelde kleinvuurwerkjes, maar is zeker wel meer de moeite waard.
filmpjes volgen binnenkort!
Crackling balls inderdaad, geweldige dingen..
babypijltjes ook heel vermakelijk.. kan er rustig met 200 in me hand 1 voor 1 in een buis doen en de lucht in schieten
Grondbloem knal, nog nooit gehad, hopelijk dit jaar wel lijken me leuke dingen!
ook de gil pijlen van wolf (even naam kwijt) die lijken me echt super! hopelijk ook dit jaar voor het eerst.
naam is cruze rockets(als ik het zo goed typ
, wat waarschijnlijk niet zo is
)
grond bloem met knal, moet je eens geprobeert hebben, als ik jou was, zou ik de ground bloom flower w/ report nemen, van zena, die knalt erg hard,
als er geen zena in de buurt is, zou ik ook voor die twisti bang dingen van beko gaan
tom
welke gaan harder? Die van Beko of die van Zena? Wil dat graag weten want dit jaar gaan die van GBV eruit.
tom
..................(10 tekens)
welke gaan harder? Die van Beko of die van Zena? Wil dat graag weten want dit jaar gaan die van GBV eruit.
En om niet te vergeten een product dat iedereen kent:
Flashing demon / Flashing diamond / Disco flash
Een leuk klein vuurwerkje dat lekker flitst ( zilver ) en soms zelfs in meerdere kleuren en crackling.