Leuk nieuws: Lidl Nederland verkoopt vuurwerk!

Ja, ach ik heb toch al genoeg besteld. Leuk dat ouders met kinderen het principe van cat. 1 beginnen te snappen en zo goedkoop wat vuurwerk voor hun (extreem enthousiaste) kinderen kunnen kopen.

Rijswijk werd vanavond nog wat dozen bij gegooid dus alles is daar op voorraad. zelf ook maar wat gekocht:D 4 pakken fonteitjes voor de kleintjes hier plus mezelf

Het is weer zover! Vuurwerk staat in de folder van de Lidl. Verkrijgbaar vanaf 12 december!
Scans:
IMG_20161129_0003.jpgIMG_20161129_0004.jpg

(Bijgevoegde miniatuur geeft een scanfoutje weer. Hoe verwijder ik die?)

Bijlagen

• IMG_20161129_0003.jpg
    IMG_20161129_0003.jpg
    203,3 KB · Weergaven: 0
Ziet er uitstekend uit! De pakketjes zijn met leuke nieuwe dingen gevuld, zoals de zilvertollen en de traffic light fonteinen (ik ben benieuwd). En 72 grondbloemen voor 2,50€, da's toch geweldig?

Ziet er uitstekend uit! De pakketjes zijn met leuke nieuwe dingen gevuld, zoals de zilvertollen en de traffic light fonteinen (ik ben benieuwd). En 72 grondbloemen voor 2,50€, da's toch geweldig?

Als het echt goeie grondbloemen zijn dan kunnen ze nog best concurreren met de Aldi (80 stuks voor €2,89 zo uit m'n hoofd). Echter omdat er op de verpakking staat 'Small Ground Bloom Flower' denk ik dat ze toch iets anders zullen zijn. Maar je weet het nooit! De aldi grondbloemen zijn ook een tikkeltje kleiner dan normaal en toch zijn ze kwalitatief erg goed! Ben benieuwd.

Grondbloemen zijn goedkoper dan bij de Big bazar! Big bazar heb je 32 grondbloemen voor 2 euro, en bij Lidl dus 72 stuks voor 2,49
en die stoplicht vuurwerk in dat pakket van de Lidl zijn ook los te koop bij de Big bazar voor 2 euro

Grondbloemen zijn prima voor de prijs. Zijn inderdaad kleiner en hebben 1 gram NEM i.p.v. 1,5, maar ze tollen en zoemen nog best leuk.

Het street thunder pakketje is ook gewoon goed, die (6) silberwirbel die er nu inzitten zijn echt leuk! De knetterballen hebben een giftig kleurtje maar doen het prima. Er zitten ook drie knetterlinten in, samen met nog wat andere spulletjes.

Fonteinenpakket is ook prima, de traffic lights zijn ook geinig. Alleen die disco flash fountain is niet echt een fontein, gewoon een groot flitsblokje, dat is jammer.

Al met al is het vuurwerk van LIDL dit jaar wederom een aanrader voor een goede prijs.

Kon het niet laten een doosje smalle grondbloemen mee te nemen. Nette prijs. Het fonteinenpakketje was bij de Lidl hier al uitverkocht. Van de rest lag er nog genoeg.

Back
Bovenaan