Lethal Whistle

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Lethal Whistle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 470
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 30 Seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 24,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw deze is gaaf! Inderdaad een hele bijzondere krijs..
Doet me een beetje denken aan het geluid van formule 1 wagens die voorbij komen vliegen :D

Laatst bewerkt:
Wat een gave fluit zeg, deze vind ik wel interesant. Prijs is ook prima te doen.

Jullie weten dat dit gewoon de Viper is van Wolff?
Zena, Wolff en Xplode hebben dit jaar een aantal exact dezelfde producten in het assortiment en dit is er 1 van. Schoten en kruitgewicht zijn ook hetzelfde.

Deze klinkt toch echt lager, de films vergeleken en van uitgaande dat vwc beide met zelfde cam/mic heeft gefilmd.

Deze klinkt toch echt lager, de films vergeleken en van uitgaande dat vwc beide met zelfde cam/mic heeft gefilmd.

Verschil zit hem denk ik tussen een sample en daadwerkelijke productie. Het is wel erg toevallig dat alle 3 de importeurs oa deze cake, de Shell cake en de 3 stage cake importeren.

Ik was bij het zien/horen van deze cake op de demo gelijk verliefd wat een heerlijke aparte rauwe fluit.

En of die nou hetzelfde is als de viper of welke cake dan ook maakt mij eerlijk gezegd vrij weinig uit, deze is een stuk goedkoper.

Zena heeft deze niet maar wel de Shell cake. Xplode heeft ook weer de 3 stage cake en ook eenzelfde brocade cake. Op het kanaal van xplode zijn de filmpjes te zien.

Zena heeft ook de 3stage (nieuw dit jaar).

Dit maar eens langs vuurwerk24 voor deze mooie fluitcake, hopelijk is hij er ook nog voldoende tijdens de verkoopdagen! :)

Back
Bovenaan