goofygrunn2
VWC lid
Pb mij de casenrs aub als je noet in de app groep zit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
We zouden wel eens willen weten wat er allemaal in die app besproken wordt, heb je meer info ook voor het forum thnx.Pb mij de casenrs aub als je noet in de app groep zit
Ja dit is iets wat ik ook al wou aan gevenWe zouden wel eens willen weten wat er allemaal in die app besproken wordt, heb je meer info ook voor het forum thnx.
doet ie ook, alleen niet netjes...En wat ik ook niet begrijp als je zo goed websites kunt maken dan ga je daar toch je brood mee verdienen !!
De website staat op politie.nl als malafide en je kunt niet meer bestellen.Ja dit is iets wat ik ook al wou aan geven
Niet iedereen heeft behoefte om in een app te zitten
Wat ik helemaal raar vind , hoe kan die website dan nog steeds online staan !
En wat ik ook niet begrijp als je zo goed websites kunt maken dan ga je daar toch je brood mee verdienen !!
Ga dan zelf in die whatsapp groep?oké. Maar wat speelt er op de achtergrond? Dat met de casenummers is leuk… maar gaan jullie samen naar een advocaat? Gaan jullie misschien wel een keer met z’n alle afspreken voor een bakje koffie.. bedoel jullie kunnen t toch aangeven? Samen was t sleutel woord, toch?
Niemand vraagt om de stappen maar updates zijn welkom. Dit zou ook dit topic ten goede komen, toch?
je leest mijn gedachten man ,en het verzamelen van aangifte nummers van iedere aangifte vindt ik ook wel een beetje ???hmmmm zonder enige verdere uitleg ,misschien dat wij op onze leeftijd net iets meer voorzichtiger/wantrouwender zijn geworden maar heb er ook zo mijn bedenkingen bij ,zonder ook maar enige suggestie te wekken hoor ,voordat het weer losbarst qua reactiesIk vind het gewoon vaag dat iemand die hier toendertijd net 24 uur lid was iedereen hier liep uit te nodigen naar die whateapp groep.
Telefoonnummers zijn heel makkelijk te herleiden naar adressen.
Misschien ben ik iets te para maar ik zou dr mee uitkijken.

lekker bokje erbij en genietenOw maar daar hebben we wat voor Harry!
![]()