LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.eu - oplichting

ja dat is waar, de man in kwestie heeft het hele jaar filmpjes gemaakt met dummies om vertrouwen te wekken. Nu staat volgens de buren het pand al een paar weken leeg. Je kan er altijd even naar toe gaan maar ik denk niet dat het veel helpt.

je kan het best hier je betalen invullen en dan kan je misschien nog je geld terug krijgen: https://www.mollie.com/nl/consumers#form
ik zit niet bij mollie, werkt dat dan alsnog?

ik zit niet bij mollie, werkt dat dan alsnog?
Dat zou ik eigenlijk niet weten, zag laats iemand die ook zijn geld terug had gekregen via die site

Ma er zitten 2 bedrijven in da pand?
Dit wist ik ook niet enige wat ik wel weet is dat hij er op dit moment niet zit

ook zo iets van dat je denkt hoe dan. er staat op de site dat ze binnen 1 jaar 5,4 k reviews hebben. Ik loopt op dit moment stage bij een ecommerce bedrijf en kan je zeggen dat je nooit zoveel reviews krijgt. Die zijn allemaal gekocht

Dat zou ik eigenlijk niet weten, zag laats iemand die ook zijn geld terug had gekregen via die site

Dit wist ik ook niet enige wat ik wel weet is dat hij er op dit moment niet zit

ook zo iets van dat je denkt hoe dan. er staat op de site dat ze binnen 1 jaar 5,4 k reviews hebben. Ik loopt op dit moment stage bij een ecommerce bedrijf en kan je zeggen dat je nooit zoveel reviews krijgt. Die zijn allemaal gekocht
Hij had mij verteld via whatsapp, ( ik vroeg hoe alles zo goedkoop was) dat ze veel kopers door het jaar heen hebben van duitse klanten, in 1 maand soms 1000 en dat ze daarom een grote voorraad hebben. Doordat ze zoveel bestellingen hebben dat ze inkoopkortingen krijgen. Miss is dat een link met de zoveelheid reviews. Ma achteraf geloof ik er niks van idd. Als t idd een scam is, is alles wel heel goed geregeld met een lopend verhaal.

Hij gaf mij ook een duidelijke uitleg dat mijn bestelling pas de 13e geheel binnen zou zijn en dat ik het dus aankomend weekend kan komen halen, met daarbij welke documenten erbij moeten zijn.

Ik ga er gewoon sws heen rijden, is voor mij ma 40 min dus wel de moeite vind ik.

Hij had mij verteld via whatsapp, ( ik vroeg hoe alles zo goedkoop was) dat ze veel kopers door het jaar heen hebben van duitse klanten, in 1 maand soms 1000 en dat ze daarom een grote voorraad hebben. Doordat ze zoveel bestellingen hebben dat ze inkoopkortingen krijgen. Miss is dat een link met de zoveelheid reviews. Ma achteraf geloof ik er niks van idd. Als t idd een scam is, is alles wel heel goed geregeld met een lopend verhaal.

Hij gaf mij ook een duidelijke uitleg dat mijn bestelling pas de 13e geheel binnen zou zijn en dat ik het dus aankomend weekend kan komen halen, met daarbij welke documenten erbij moeten zijn.

Ik ga er gewoon sws heen rijden, is voor mij ma 40 min dus wel de moeite vind ik.
Daar zijn oplichter goed in. waarschijnlijk heb je het al gezien maar dit gaan om melvin de haan dat is een bekende

Daar zijn oplichter goed in. waarschijnlijk heb je het al gezien maar dit gaan om melvin de haan dat is een bekende
ja klopt,
Ik heb hier ook ergens gelezen dat er mensen in april ofzo waren geweest en dat er wel vuurwerk was maar niet zoveel als vermeld. En dat ze niet alles kregen wa ze hadden besteld?!

Lijkt wel of je het goed probeert te praten voor de verkopen;) Maar als je al weet dat het om Melvin de Haan gaat, ga dan niet zoeken naar iets waarom het misschien wel legit is. Het is gewoon foute boel, meerdere mensen hebben onderzoek gedaan. Het is zo klaar als wat...

Verspil je tijd hier niet aan en probeer je centen terug te krijgen, tijd is wat oplichters willen. Geef het hem niet!!!

Snap dat hier geen slotje opgaat maar wordt wel moe van deze constante topic-updates, gebruik eens je gezonde verstand.
Ik zeg alleen dat er mensen juist zijn die zeggen dat ze t wel hebben gekregen, ik citeer die dingen die hier worden gezegd, ik verdedig die hele mongool helemaal niet. Ik citeer wat eerder hier allemaal gezegd is. Ik heb er nogmaals zelf besteld. Ik rij er zaterdag heen en dat laat ik het weten. Vervolgens rij ik mooi door naar vuurwerk24 😉

Ik zeg alleen dat er mensen juist zijn die zeggen dat ze t wel hebben gekregen, ik citeer die dingen die hier worden gezegd, ik verdedig die hele mongool helemaal niet. Ik citeer wat eerder hier allemaal gezegd is. Ik heb er nogmaals zelf besteld. Ik rij er zaterdag heen en dat laat ik het weten. Vervolgens rij ik mooi door naar vuurwerk24 😉

Dat was een fake account, net aangemaakt door de beste meneer zelf

Dat was een fake account, net aangemaakt door de beste meneer zelf
helemaal niet, dat is een gedupeerde zelf.

eldeegee heet hij hierop.​

hij heeft zelf ook besteld en geeft aan dat er in april wel mensen zijn geweest en daarna ook nog maar dus andere dingen hadden gekregen enzovoor.
Maar laat maar het is idd wel gewoon een scam.

vind t ook raar dat zelfs als de buren al zeggen oplichting/scam dat er gewoon niks wordt gedaan daar, alles gaat gewoon vrolijk door

Die zijn 100% fake en/of gekocht. Ze zijn ook zonder uitzondering allemaal 5-sterren.
Geen enkel bedrijf, hoe goed ook, heeft na 5000 reviews een perfecte 5-sterren rating, onmogelijk.
En dan nog, had er inmiddels wel 1 van die 5000 mensen toch wel een bericht hier geplaatst over hoe goed die zaak wel niet is...

Die zijn 100% fake en/of gekocht. Ze zijn ook zonder uitzondering allemaal 5-sterren.
Geen enkel bedrijf, hoe goed ook, heeft na 5000 reviews een perfecte 5-sterren rating, onmogelijk.
En dan nog, had er inmiddels wel 1 van die 5000 mensen toch wel een bericht hier geplaatst over hoe goed die zaak wel niet is...
Ik heb 4 dagen geleden via deze site https://klantkompas.com/businesses/vuurwerkduitsland.eu een bericht geplaatst dat de webshop een oplichter is. Binnen 24 uur was mijn reactie verwijderd. Het lijkt er ook op dat deze site ook van de oplichter Melvin de Haan is. Dat klantkompas fake zooitje.

Back
Bovenaan