EquiTOx
VWC lid
raar argumentPyromega is denk ik wet te vertrouwen. daar is koetje ook al geweest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
raar argumentPyromega is denk ik wet te vertrouwen. daar is koetje ook al geweest

hoezo is een minimum bestel waarde onzin? bijna alle winkels hebben dat.Domein pas in mei geregistreerd, gebruikt zelfde soort teksten op de shop, en geen reviews. Bekijk bijlage 1818892
Ik denk dat de originele niet meer bestaat (van met koet), en dat hij er nu misbruik van maakt.
Sowieso ook een 'minimum bestelwaarde' wat een onzin.
Whois geeft wel hele andere infoDomein pas in mei geregistreerd, gebruikt zelfde soort teksten op de shop, en geen reviews. Bekijk bijlage 1818892
Ik denk dat de originele niet meer bestaat (van met koet), en dat hij er nu misbruik van maakt.
Sowieso ook een 'minimum bestelwaarde' wat een onzin.
Ze hebben gewoon een Pyromega.nl en Pyromega.de domein en Koetje is daar twee maanden geleden nog geweest voor een video. Deze winkel heeft niks met Melvin de Haan te maken van vuurwerkduitsland.euWhois geeft wel hele andere info
Nee helder, ik ben er ook bang voor dat iedereen nu al keihard de sjaak is. Dat wilde ik ook helemaal niet ter discussie stellen.Leo, contact is volledig weg met hem. Berichten komen niet meer aan. Heel veel mensen zouden nu al afhalen met kvk, waaronder ik. Dus we hoeven niet tot de 29e te wachten. We worden nu al genaaid.
Ja ik zag zijn filmpje ook, ik mag hopen dat die wel echt is want ik heb daar een pro xplosion bak gekocht...Pyromega is denk ik wet te vertrouwen. daar is koetje ook al geweest
Pyromega.nl is niet van die oplichter.Ik ken 1 van de eigenaren persoonlijk.pyromega.nl ook een van zijn shops zo te zien, kan zo 123 de lijst niet vinden.
Correctie: Is niet zijn shop, wel nieuw dus zou waakzaam zijn.
Precies en onderbouw het dan ook. Niet op basis van teksten of plaatjes…..Pyromega.nl is niet van die oplichter.Ik ken 1 van de eigenaren persoonlijk.
Dit is een nieuwe winkel en zeker een betrouwbare winkel.
Dus het zou fijn zijn als deze berichten met de naam Pyromega worden verwijderd.
Valt mij op dat iedereen tegenwoordig maar wat roept hier op het forum en soort drang hebben om zoveel mogelijk te moeten posten en reageren.
Vroeger was dit forum stukken leuker.
Koet is inderdaad daar geweest en daar zie je ook de winkel.Precies en onderbouw het dan ook. Niet op basis van teksten of plaatjes…..
Daarom. Dus niet lukraak roepen. Je kan een onderneming echt schaden door zomaar wat te roepen.Koet is inderdaad daar geweest en daar zie je ook de winkel.
volledig mee eensPyromega.nl is niet van die oplichter.Ik ken 1 van de eigenaren persoonlijk.
Dit is een nieuwe winkel en zeker een betrouwbare winkel.
Dus het zou fijn zijn als deze berichten met de naam Pyromega worden verwijderd.
Valt mij op dat iedereen tegenwoordig maar wat roept hier op het forum en soort drang hebben om zoveel mogelijk te moeten posten en reageren.
Vroeger was dit forum stukken leuker.