LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.eu - oplichting

Domein pas in mei geregistreerd, gebruikt zelfde soort teksten op de shop, en geen reviews. Bekijk bijlage 1818892

Ik denk dat de originele niet meer bestaat (van met koet), en dat hij er nu misbruik van maakt.

Sowieso ook een 'minimum bestelwaarde' wat een onzin.
hoezo is een minimum bestel waarde onzin? bijna alle winkels hebben dat.

het is trouwens niet dat ik hun bescherm maar ik dacht dat ik ze wel kon vertrouwen ik kan er ook naast zitten

Leo, contact is volledig weg met hem. Berichten komen niet meer aan. Heel veel mensen zouden nu al afhalen met kvk, waaronder ik. Dus we hoeven niet tot de 29e te wachten. We worden nu al genaaid.
Nee helder, ik ben er ook bang voor dat iedereen nu al keihard de sjaak is. Dat wilde ik ook helemaal niet ter discussie stellen.

Het ging mij even om de term "bewezen oplichting" en hoe dat juridisch hard te maken is. Dat is bij 'normale' vuurwerkverkoop lastig, omdat mensen sowieso pas 29-30-31 dec hun spullen krijgen. Volgens die theorie zou je pas na 31-12 kunnen spreken van niet-geleverde goederen. Maar de voortekenen zijn duidelijk, dit is geen zuivere koffie en dus beter nu direct actie ondernemen dan nog een maand wachten. Gelijk heb je.

Je zou ook nog kunnen kijken wat de Polizei voor je betekenen kan, het is immers een in Duitsland geregistreerde zaak en de KVK-regeling is ook een Duitse. Ik weet niet in hoeverre ze in of vanuit Nederland kunnen helpen daarmee. Misschien dat de Duitsers zich wat sneller hard maken tegen oplichters? Het is altijd het uitzoeken waard. Vraag desnoods op het grote Duitse pyro forum eens na, of iemand ergens mee zou kunnen helpen: https://www.feuerwerk-forum.de/

Nogmaals willen jullie mee praten via de WhatsApp groep, pb je nummer even naar mij. We hebben inmiddels al een aardige club

Laatste update;

Ik heb gebeld met het taxi bedrijf Nette, wat tegen het vuurwerk pand aan zit. Hij wist meteen waar ik het over had. Its a Scam, zei die gelijk. Hij heeft daar dagelijks Nederlanders die voor de dichte deur staan. Hij wist te vertellen dat er inmiddels niks meer is, pand is leeg en de dader is gevlogen. Er heen rijden heeft dus geen enkele zin.

pyromega.nl ook een van zijn shops zo te zien, kan zo 123 de lijst niet vinden.

Correctie: Is niet zijn shop, wel nieuw dus zou waakzaam zijn.
Pyromega.nl is niet van die oplichter.Ik ken 1 van de eigenaren persoonlijk.
Dit is een nieuwe winkel en zeker een betrouwbare winkel.
Dus het zou fijn zijn als deze berichten met de naam Pyromega worden verwijderd.
Valt mij op dat iedereen tegenwoordig maar wat roept hier op het forum en soort drang hebben om zoveel mogelijk te moeten posten en reageren.
Vroeger was dit forum stukken leuker.

Dus het zou fijn zijn als deze berichten met de naam Pyromega worden verwijderd.
Valt mij op dat iedereen tegenwoordig maar wat roept hier op het forum en soort drang hebben om zoveel mogelijk te moeten posten en reageren.
Precies en onderbouw het dan ook. Niet op basis van teksten of plaatjes…..

volledig mee eens

Ik hoop gewoon leven in dit topic te houden voor de komende maand. Leuk die groep maar ben bang dat er nog dagelijks mede gedupeerde bijkomen. Ik kan er wel bijkomen maar heb me geld al terug. Ben zelf ook nieuwsgierig. Succes met de zaak mannen. Ik duim voor jullie, echt.

Back
Bovenaan