LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.eu - oplichting

Ik ben vooral even benieuwd of er ook mensen naartoe zijn geweest, of gaan. op FB in een vuurwerkgroep, zijn namelijk mensen daadwerkelijk daar geweest. Eerder dit jaar al. Er zit wel iets van vuurwerkhandel, maar zeer beperkt.

Vandaag bij de politie geweest omdat mijn aangifte al sinds 19-11 ergens in hun cloud zwerft... heb een dossiernummer maar ze kunnen de aangifte niet eens ophalen.... man man man wa een gezeik zo.
Morgen een afspraak om het op het bureau opnieuw de aangifte te doen en dan kan de pdf naar de bank... wat een geklootzak door zo'n klootzak

Bij bewezen oplichting zijn rekeningen blokkeren?
Maar dan de hamvraag, in hoeverre is het nu al bewezen oplichting dan? Volgens mij kun je dat pas na 29-30-31 december zeggen, omdat er dan pas uitgeleverd kan/mag worden. Dat is wel een extra vervelende factor in dit hele verhaal.
Of je moet via het Consumentenrecht binnen de wettelijke bedenktijd de koop-op-afstand ongedaan willen maken.
Hoe dan ook, alsnog altijd aangifte doen. Hoe meer dit bekend wordt, hoe groter de kans dat er ook iets gebeurt.

Leo, contact is volledig weg met hem. Berichten komen niet meer aan. Heel veel mensen zouden nu al afhalen met kvk, waaronder ik. Dus we hoeven niet tot de 29e te wachten. We worden nu al genaaid.

pyromega.nl ook een van zijn shops zo te zien, kan zo 123 de lijst niet vinden.

Correctie: Is niet zijn shop, wel nieuw dus zou waakzaam zijn.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan