Leslifan's Film Topic!

Mooie kamer man! In zo'n kamer wil iedere freak slapen.
Je ziet het toch weer he, Leslifan maar misschien ook een beetje Zenafan? :p

Hang je die pijlen nou op met duct-tape?

ja, hangen idd vast met duck tape..

maar ik raad het je af, die grote bol pijl is rond 3 uur snacht geflikkker op mijn hooft:p.. er hangen er nu nog maar zo'n 10 of zo...:shy:

of betere duck tape gebruiken, of héél goed vast tapen!:)

ja, hangen idd vast met duck tape..

maar ik raad het je af, die grote bol pijl is rond 3 uur snacht geflikkker op mijn hooft:p.. er hangen er nu nog maar zo'n 10 of zo...:shy:

of betere duck tape gebruiken, of héél goed vast tapen!:)

Moet je eens proberen met een cake van een paar kilo, wat als die midden in de nacht op je hoofd valt?!:D

haha, dankje man!.

maar ik denk helaas dat dit de laatste zijn eigenlijk man!

ik heb er nog 1tje, waarbij mijn kamer helemaal klaar is...
en dat was het wel geloof ik!
tenzij jullie pijlen willen zien, die door de mist naar boven vliegen en je alleen een seconde lang groene IPV witte mist ziet:p

haha, dankje man!.

maar ik denk helaas dat dit de laatste zijn eigenlijk man!

ik heb er nog 1tje, waarbij mijn kamer helemaal klaar is...
en dat was het wel geloof ik!
tenzij jullie pijlen willen zien, die door de mist naar boven vliegen en je alleen een seconde lang groene IPV witte mist ziet:p

Het stijggeluid van een pijl is altijd wel erg lekker. Vooral van die even blijven staan voordat ze daadwerkelijk opstijgen. Heerlijk geluid! :D

Nou, Dan toch maar een nieuw Filmpje?:):rolleyes:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

let Vooral op mijn mooie strikje:angel:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat was het eigenlijk? En weer een geweldige intro.

het "Projectje" bestond uit een doos waar vroeger kattenbrokjes in hebben gezeten, ongeveer 20 sterretjes, Visco lont, tape, en een strikje:wink:

Ik heb met een schaar gaatjes geprikt,in de doos, daar de sterretjes in gepleurt. sterretjes verbinden met Visco, en tape erom heen.
aansteken, en klaar:)

Back
Bovenaan