Lesli komt met daylight cakes

Als de kwaliteit gewaarborgd blijft en de spreiding van de producten iets landelijker zal zijn, dan denk ik dat dit een zeer goede zet kan zijn voor Lesli. In dat geval zal er later dit jaar of begin 2013 een dikke pluim uit gaan naar Lesli voor deze daylightproducten.

:wink:

Mooi verwoord en ik heb nog een interessante toevoeging (mocht je dat nog niet weten): de Daylight collectie wordt ook nog eens vergroot naar ca. 15 producten...

Ik vind de smokint beauty echt helemaal geweldig.
Heb er dit jaar geen moeite voor gedaan omdat ik niet in de buurt kwam van een winkel welke deze verkocht.
Maar man, wat een spijt.
Echt helemaal geweldig dit.

Mooi verwoord en ik heb nog een interessante toevoeging (mocht je dat nog niet weten): de Daylight collectie wordt ook nog eens vergroot naar ca. 15 producten...

Hopelijk komen ze met een parachute cake, die er zo'n 100 parachutes uitblaft.
Broekhof/Crown had er ook zo'n eentje, wel zonder effect.
Ik heb er ooit een filmpje gezien op FPM, je had wel veel parachute snippers op je straat.
Snipperen!

15 producten heerlijk, ik heb nu alweer zin in oud en nieuw.
Weg met die losse knallers!
Lekker daylights cakes stoken!

Zeer mooie producten,vooral de Smoking Beauty was heel gaaf om te zien.
Hopelijk zien we deze jaar meer van deze producten.

JA, ik ben echt om.
Blijf er maar naar kijken.
Ik vind dze echt helemaal het einde.
Smoke blijft ook nog eens redelijk lang hangen.

Echt heerlijke cake's, dit soort cake's ga ik dit jaar zeker een aantal bestellen voor overdag. Lekker genieten!

Erg benieuwd naar de uitgebreidere collectie dit jaar! Hopelijk dan ook dat de Lesli dealer hier in de buurt ze verkoopt, vorig jaar namelijk nog niet.

Elke verkooppunt krijgt standaard 2 daylight cakes bij zijn collectie. Dus aan de winkelier de keuze om dit uit te breiden.

k heb gisteren enkele daylight cakes mogen aanschouwen en ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam was verrast en het een schitterend gezicht vond om die rook in verschillende kleuren en bijbehorende snippers te mogen aanschouwen terwijl ik altijd behoorlijk sceptisch ben geweest wat betreft daylight vuurwerk.

Eerder dit jaar vernam ik het gerucht dat de prijzen van de daytime cakes omlaag zouden gaan. Inmiddels heb ik gehoord dat dit niet het geval zal zijn. Erg jammer.

Eerder dit jaar vernam ik het gerucht dat de prijzen van de daytime cakes omlaag zouden gaan. Inmiddels heb ik gehoord dat dit niet het geval zal zijn. Erg jammer.

Dan heb je denk ik niet helemaal goed gekeken Jupiler. Oké, het is minimaal, maar de prijs van de Day Dream (vh. Smoking Beauty) is qua Verkoopadviesprijs € 5,00 gedaald t.o.v. vorig jaar namelijk van € 59,95 naar € 54,95 pst. Da's toch ruim 8% daling. De overige Daylight producten hebben volgens mij dezelfde prijs gehouden.

Dan heb je denk ik niet helemaal goed gekeken Jupiler. Oké, het is minimaal, maar de prijs van de Day Dream (vh. Smoking Beauty) is qua Verkoopadviesprijs € 5,00 gedaald t.o.v. vorig jaar namelijk van € 59,95 naar € 54,95 pst. Da's toch ruim 8% daling. De overige Daylight producten hebben volgens mij dezelfde prijs gehouden.

Dan is de informatie die ik gekregen heb niet correct. Of er ontbrak een nuancering in de informatie die ik gekregen heb. Bedankt voor de correctie.

Wat een prachtige producten zijn dit.
Heb hier ontzettend van genoten.
Wat een top spul zeg.

k heb gisteren enkele daylight cakes mogen aanschouwen en ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam was verrast en het een schitterend gezicht vond om die rook in verschillende kleuren en bijbehorende snippers te mogen aanschouwen terwijl ik altijd behoorlijk sceptisch ben geweest wat betreft daylight vuurwerk.

Daylight producten zijn wel moeilijk te produceren, natuurlijk zal het wel in grote aantallen gemaakt worden. Maar ik ken weinig mensen die er informatie over hebben. Veel recepten blijven geheim.

Daarom vind ik dat alle prijzen op zijn minst voldoende zijn, en de effecten. Het moet natuurlijk niet alleen maar confetti zijn. Maar de gekleurde tails zijn echt heel mooi. Nu nog stars uitvinden met de perfecte uitwerking.:D Je kunt heel veel soorten gekleurde rook composities maken , dus waarom geen stars ? :)

Back
Bovenaan