Lesli komt met daylight cakes

Pyroguy

VWC lid
Tijdens de open dag op 3 september heeft Lesli aangegeven bezig te zijn met het ontwikkelen van een heuse daylight lijn. Een lijn met dus alleen daglicht vuurwerk. Denk hierbij aan confetti, rook, crackling enz.
Hierbij werkt Lesli samen met een vrouwlijk duo uit Amsterdam.

Hoewel het bij andere dealers tot nu toe nog niet echt aangeslagen is, gaat Lesli de uitdaging toch aan.

Wat vinden jullie van het daylight vuurwerk? Een goede zet, of zal het niks worden? Wat verwacht je er van en wat hoop je te zien?

Absoluut een hele goede set. De echte liefhebber staat ook overdag wat weg te stoken en wat ontbreekt er nog in Nederland: daylightcakes! Heerlijk om naast knal en fluitbatterijen ook rook en confetti de lucht in te knallen. Wat mij betreft hadden ze dit jaar al mogen komen, zou het zeker kopen!

Euhm, ik zat denk ik bij jou in de groep tijdens de brainstormsessie bij Lesli toen ons dit inderdaad letterlijk verteld werd omdat we met een aantal dit echt te gek vonden. Dussuh ik ben voor!

Ik hoop dat cakes met crackling tails en dan rook met parachute
Of een 500 grams cake met crackling tails rook parachutes en aan het eind crackling tails met daarachter een finale met knal! Lijkt me een leuke cake!:p

Kijk dit zijn de mooie berichten:

ik hoop weer op:
- Een goede confetti-blaster
- Rookparachuten
- Crackelingtails
- Snoeiharde crackelingfontein

Dit is toch eens goed nieuws, top Lesli!

Ik zelf hoop op rook producten, al dacht ik zelf dat producten met enkel de taak om rook te produceren verboden was, maar bijvoorbeeld een fontijn die extra veel rook ontwikkeld dan weer wel mocht, maar Lesli zal vast tussen de regeltjes door met goede producten komen, dat is waar we op hopen natuurlijk.

De volgende producten zie ik wel zitten:

- Knalcakes met gekleurde rookpluimpjes bij de knal.
- Goede crackling tails in een rap tempo.
- Rookstaarten in verschillende kleuren.
- Knalpijlen die met gekleurde staart opstijgen.
- Confetti schieter.
- Knal cake met confetti mines.

Ook denk ik dat hummer effecten ook goed zullen werken, misschien iets waardoor het in combinatie met rook kan?

Ik ben zeer benieuwd naar hoe ze het aan gaan pakken, en als er succesvol verloopt weet ik zeker dat andere importeurs er ook mee zullen komen en de markt voor daylight vuurwerk zal groeien, en dat moedig ik alleen maar aan! :)

Als ik eerlijk ben denk ik dat niet geen groot succes word.
De meeste mensen willen veel siervuurwerk. Tenminste in de zaak waar ik werk wordt er gevraagd: Heb je iets met mooi grote knal en veel sier?
ja? Dan wil ik die.
En niet zozeer voor overdag. Hoewel ik de poging goed vind, het is altijd leuk als importeurs iets proberen, toch denk ik dat het niet een heel groot succes word, omdat het merendeel van de mensen er het geld niet voor over heeft.
greetzzz

Dat is natuurlijk geweldig nieuws.
Ik ben zeer benieuwd met wat Lesli dan eventueel op de markt komt.
Pyroguy of een ander die er aanwezig was, wat is de bedoeling met die 2 vrouwen uit Amsterdam voor deze cakes's?

Lesli had het over een "kleine en zeer exclusieve lijn met slechts enkele producten". Waar het te koop zal zijn is nog niet bekend, maar sowieso in Amsterdam bij een nog niet bekende winkel. Het is mij even ontgaan of die lijn dit jaar al in de winkel zal liggen...?
Het worden slechts enkele cakes. We hebben wel een filmpje gezien van crackling tails en gekleurde rook. Maar wat de exacte invulling aan de cakes wordt, is nog onbekend.

Dat is natuurlijk geweldig nieuws.
Ik ben zeer benieuwd met wat Lesli dan eventueel op de markt komt.
Pyroguy of een ander die er aanwezig was, wat is de bedoeling met die 2 vrouwen uit Amsterdam voor deze cakes's?

Die twee vrouwen hebben een promotiebureau en gaan dus zorgen voor een goede promotie/reclame/etc.

En om op de vraag van ivi vuurwerk terug te komen, het klopt dat rook niet als hoofdeffect gebruikt mag worden, maar goed als bijvoorbeeld het hoofdeffect crackling is en er zit een rook-tail bij kan het dus misschien wel :D

We zullen het iig gauw genoeg zien of horen denk ik.

I knew it!
Prachtige ontwikkeling! Behalve voor de bankrekening dan...

Je hebt inderdaad het meeste profijt bij een blauwe lucht.

Laatst bewerkt:
De single shot schiet de parachute erg hoog en blijft goed hangen.

De confetti cake komt wat mager over, maar ben benieuwd hoe deze in de straat over komt, net als de rest van de daylight cakes.

De fanshape smoketails vind ik prachtig, alleen had ik liever harde knallen gehoord in plaats van de crackling boeketjes. Ik ben wel blij me de eerste stap van Lesli, wie weet komen er meer importeurs die het aandurven en zal de markt voor daylight vuurwerk groeien, en ik denk dat wij als liefhebbers daar alleen maar blij mee zullen zijn.

Zijn deze producten dit jaar al te koop? Zo ja, onder welke lijn valt het?

Kijk leuke initiatief wat veel vuurwerkliefhebbers wel kunnen waarderen.

Hopelijk kan de 'gewone' liefhebber het ook waarderen zodat het een succes gaat worden. Denk alleen wel dat de markt er naar klein zal zijn.

Gaaf. Hoop het dit, en anders volgend, jaar te kunnen bemachtigen. Die gekleurde rookeffecten vind ik prachtig.

Ziet der goed uit, maar goed Lesli kennende kan je der flink voor betalen.

Laten we nu eens ophouden met zn allen met vooroordelen: eerst even afwachten, dan pas onze oordelen vellen.

Lesli heeft tegenwoordig ook genoeg goed vuurwerk voor een lagere prijs, neem bijvoorbeeld de straatbaas voor maar 20 euro:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar back on topic, ik ben hier super blij mee, hulde voor Lesli Vuurwerk!

Het lijkt mij overigens ook mooi om een multi-colour rook-cake te combineren met goede salute knallen

Laatst bewerkt:
Wow, wat een geweldige lijn is dit geworden, dit overtreft zelfs de ideeën die ik erover had. Hier gaan een zware run op komen, en het is beperkt beschikbaar. Dus dat wordt nog knap lastig om eraan te komen.

Back
Bovenaan