Leningrad display box

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 731
Artikelnaam: Leningrad display box
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 2192,60gr
Aantal schoten: 201
Effectomschrijving: De Leningrad display box is hoogwaardig evenementenvuurwerk. Deze complete vuurwerkshow werkt in 201 zware schoten toe naar een zinderende finale. Totaal 3,5 minuten spektakel en gevuld met ruim 2 kilo kruit! Bestaat uit 6 losse producten.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €.179,50
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bijlagen

• 731 Leningrad display box.jpg
    731 Leningrad display box.jpg
    121,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand al een idee ofdat deze boxen bij de Boerenbond/Welkoop winkels verkocht gaan worden? Bij de Code Red Display Box staat op de foto next generation erbij. Maar bij deze Russische boxen niet...

Het zijn leuke effecten, maar er zit geen echte snelheid in. De nieuwe boxen van Rubro zijn dan wel een stukkie beter...

Dat vond ik dus ook, alleen dan duurt het wel 2 minuten korter. Maar ik denk dat de mensen dan eerder staan te klappen dan met deze box.

Grappig, die op het laatst is de Camuro Queen of de Monster Jam, heb de schoten ff niet geteld... Zijn er nog meer cakes te herkennen die ook los te koop zijn???
Dan kunnen we een rekensommetje maken :p, al vind ik het zo op het eerste gezicht niet het geld waard. Wel leuke blinkers, al moeten ze niet net zo worden als de Oase want dan is het nog niks :sad:

Dit is door zijn duur ideaal voor de consument die €200,- euro neer wilt leggen, in 1x klaar wil zijn en een 'show' van een paar minuten wil hebben. Menig vuurwerkliefhebber kan voor een dergelijk bedrag zelf wel iets moois regelen voor een paar minuten vuurwerk. Maar een gemiddelde consument die dus in 1x een groot iets wilt, zal dit mogelijk wel helemaal te gek vinden.

Je hebt inderdaad wel een showtje van enkele minuten, of het de prijs dan waard is zullen de meningen verschillen. In ieder geval een bak met veel verschillende effecten, ik mis alleen het tempo. Nee, voor mij toch maar meerdere potjes tegen hetzelfde bedrag! Neemt niet weg dat deze er goed uit ziet!

Dit is door zijn duur ideaal voor de consument die €200,- euro neer wilt leggen, in 1x klaar wil zijn en een 'show' van een paar minuten wil hebben. Menig vuurwerkliefhebber kan voor een dergelijk bedrag zelf wel iets moois regelen voor een paar minuten vuurwerk. Maar een gemiddelde consument die dus in 1x een groot iets wilt, zal dit mogelijk wel helemaal te gek vinden.

Ik denk zeker dat daar vraag naar is. Zo gaan wij om het jaar naar een straat waar ze allemaal meebetalen voor het vuurwerk. Zij stoken dan vooral assortimenten, naar mijn idee omdat ze geen zin hebben om zelf wat producten uit te zoeken. Voor dat soort mensen is zo'n cakebox ideaal. Maar ik ben benieuwd hoe het doorlontsysteem van deze cakes werkt, want met de heroncakes was het een beetje improviseren met plakband enzo (of ik snapte er gewoon nx van:p), wat de meeste consumenten waarschijnlijk niet op prijs zullen stellen.

Dit mist naar mijn mening toch wel de kracht van vergelijkbare Rubro boxen, maar dit kan tuurlijk ook komen door de afstanden/gebruikte camera's.

Licht aan de box zelf. Lesli kennende. Toch blijft de laatste gedeelte de Kamuro King een pracht ding. Maar die prijs !!! :( ( Ben dol op goud en blauw xD

hier een foto van de dummy, sorry voor het irritante plaatje erop.

4vgwok.jpg

(foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan