Lelystad, Muzikale vuurwerkshow 25 juni 2011

Hier is mijn korte verslag van deze "geweldige" show.

Bagger,super slecht,waardeloos,prutsers.

Dit was echt de aller slechte show die ik ooit gezien heb.

het is inderdaad krot en krachtig, maar toch zie ik liever een stukje uitleg erbij, waarom is het zo slecht?

Die finale was anders nog best leuk, zootje shells hoor :)

Zekers, ik vond de finale ook mooi.
Maar qua orginaliteit krijg het van mij geen prijs.
Neemt niet weg, dat wij vuurwerk liefhbbers vaak dat soort finales zien.
En de gewone kijker dat maar 1 of 2 maal per jaar ziet.

Denk wel dat de regen ook roet in de show heeft gegooit.
Denk aan vuurwerk wat vochtig is geworden, vuurwerk wat niet af gaat ivm kortsluiting in de bekabeling (Als dat kan?), enz.

Moet ook zeggen, dat ik de lokatie waardeloos vond.

http://www.youtube.com/watch?v=-gI19XWm-ck
hier een klein stukje van mijn eigen film.
Kmoet de hele film nog comprimeren. Ook is de kwaliteit niet altijd even goed, eerste keer filmen, regen, mensen die ervoor lopen waardoor camera scherp moet stellen etc.
Maar het geeft wel een klein beeld van hoe de hele show eruit zag.
greetzzz
ps: Hoe krijg je het filmpje hier rechtstreeks?

ps: Hoe krijg je het filmpje hier rechtstreeks?

Bovenaan in het balkje waar je de tekst typt, zie je rechts een knopje met youtube er op.
Daar druk je op en dan krijg je dit:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tussen het youtube youtube zet je de link en dan krijg je dit....
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Was hier ook de hele dag aanwezig, lekker gegeten en naar de bandjes gekeken. Ik stond zelf tijdens de show op de pier/dijk (stond hoog), hier was helaas bijna tot geen muziek te horen. De vele reacties die ik tijdens het vuurwerk hoorde waren "ze zijn zeker weer ff bakkie doen, pauze etc". Ik heb wel betere shows gezien in lelystad. Moet wel eerlijk zeggen dat er wel een paar mooie shels tussen zaten! Heb uit eindelijke wel een leuke dag gehad.

Maar dan nog, de gaten in de show, de combinaties 'op' de muziek. Het sloeg gewoon allemaal nergens op! En hier kun je lang en breed over discussiëren, maar dit was gewoon een baggershow, met of zonder regen. Heb wel weer lekker kunnen kruitsnuiven, dat dan weer wel.

Vaak als er z'n gat viel was er een hele hoop rook en na het gat niet meer. Dus ga ik er van uit dat ze dat deden om de rook te laten wegtrekken. En inderdaad op de muziek was niet goed. Maar er is ook ergens op de 1ste pagina gezegd dat die niet een pyromusical was. Maar een show met als ondersteuning wat muziek. Dus je kunt het hun ook niet kwalijk nemen dat het niet precies op de muziek was. En de combinaties ga ik niks over zeggen aangezien ik de helft van de show niet heb gezien omdat er wat in mijn ogen zat.

Ik geloof ook wel dat ze van alles niet geschoten hebben omdat er veel rook was, maar dan had je het toch alsnog kunnen schieten. Dan duurt de show iets langer.
Over de muziek: Ik heb echt geen muziek gehoord.dat vind ik wel jammer, want dan had ik misschien meer begrepen van wat er geschoten werd.
Maargoed, ze zullen het niet expres gedaan hebben. Alleen vind ik het wel jammer voor al die mensen die er kwamen, inclusief mijzelf;-)
greetzz

... Bijna hele show ...

... Bijna hele show ...

Regen en wind en bijna kilometer afstand (kwaliteit laat te wensen over + verkeerde instellingen camera), maar kon het niet laten online te zetten voor de liefhebber

+ YouTube Video

Hier dan eindelijk m'n film... Wat is youtube pokke traag zeg!

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Niet leuk om 25 minuten naar zo een saai vuurwerk te kijken! Respect voor degene die dat volhouden:p

Het beeld is overigens een beetje wazig door regen op m'n lens...

Ik heb gewoon 1 filmpie gemaakt, duurt 20 minuten,in 1080 HD, wel last van de rook af en toe en druppels op de lens maar die haal ik steeds weg dus kijk gerust de finale nog een keer in HD :p

Het saaie begin heb ik geskipt je ziet maar 5 seconden van die rooie lampjes.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Vanaf die kant hoorde je voor de show wel muziek komen, maar wij hoorden niets. Tijdens de show was het precies andersom.

Back
Bovenaan