Lelystad 23 juni 2007

lelystad 2007

lelystad 2007

hee hier eens een bericht van de vw crew van wagenvoort zelf, jaa t was even zweten voor ons, het bedenken van iets op aangeleverde muziek(door de klant) was zwaar, het resultaat hebben jullie gezien alhoewel ikzelf mijn vraag tekens had...toch, het ging toch niet 100% als gepland een aantal flowerbeds ging niet af door storing en de slot finale ging wat fout door te vroeg af gaan door brandende delen op de kratten en dus wat verwarring door de schutters ter plaatsen, hopelijk is het niet te storend geweest voor de kijkers verder waren de combinaties leuk laag en hoog door elkaar met leuke kleur effecten, de foto's zijn allemaal erg leuk en strak ik bewaar er zeker een paar,ik ga zo even jullie film bekijken en hoop dat het ook leuk gefilmd is dan kan ik ons werk weer eens vanuit het publieks oogpunt bekijken, ik zit niet erg vaak op jullie site maar vond de reacties nu wel leuk, ik hoop de we met de club van wagenvoort nog veel van deze shows neer kunnen zetten.
ga zo door met jullie club en site:)
groeten chris weldam(nr 10) van wagenvoort en de rest van de wagenvoort crew

Leuk om te lezen hoe de schutters het zelf hebben ervaren en ben erg benieuwd wat jullie van jullie eigen show zo vinden en hoop dat je vaker op het forum komt kijken wat voor commetaar (mocht dit er zijn) of pluspunten wij aan bepaalde shows hebben ten bate van jullie shows!!!
Super!!
:bye:

@ Lev-he:

zeker mooie foto's, je had misschien al die foto's horizontaal moeten maken, maar bij die salvo's met shells komt het wel weer prima uit zo verticaal.
Mocht je weer een keer willen oefenen als ik er ben voor de film, u zegt het maar. :wink:

hee hier eens een bericht van de vw crew van wagenvoort zelf, jaa t was even zweten voor ons, het bedenken van iets op aangeleverde muziek(door de klant) was zwaar, het resultaat hebben jullie gezien alhoewel ikzelf mijn vraag tekens had...toch, het ging toch niet 100% als gepland een aantal flowerbeds ging niet af door storing en de slot finale ging wat fout door te vroeg af gaan door brandende delen op de kratten en dus wat verwarring door de schutters ter plaatsen, hopelijk is het niet te storend geweest voor de kijkers verder waren de combinaties leuk laag en hoog door elkaar met leuke kleur effecten, de foto's zijn allemaal erg leuk en strak ik bewaar er zeker een paar,ik ga zo even jullie film bekijken en hoop dat het ook leuk gefilmd is dan kan ik ons werk weer eens vanuit het publieks oogpunt bekijken, ik zit niet erg vaak op jullie site maar vond de reacties nu wel leuk, ik hoop de we met de club van wagenvoort nog veel van deze shows neer kunnen zetten.
ga zo door met jullie club en site:)
groeten chris weldam(nr 10) van wagenvoort en de rest van de wagenvoort crew

Bedankt voor het commentaar vanaf jullie zijde, geeft toch ook weer informatie waar toch vragen over zijn. :wink: Of die momenten met verwarring storend waren, ik denk het niet, de meeste bezoekers kijken natuurlijk niet zo kritisch en het gezin naast mij was sowieso uiterst tevreden kan ik melden.

Hopelijk is de film ook bevallen. :)

ja ik vind dat ook erg leuk dat de show schieters ook de site bezoeken... zegt toch iets he....weten ze de vwc toch te vinden. hehe

en lev he zitten mooien foto's tussen man.
wat voor camera gebruik je?

Bedankt voor de reacties op mijn foto's.
@Gurby; ik heb dezelfde camera als die van Kruitsnuiver. De Canon eos 350D.
Voor vuurwerk echt ideaal!

@Mattenfreak; ik zal eens zoeken welke shows we misschien samen kunnen bezoeken. Mooi teamwork ;).

Verdraaid leuk Chris dat je je eigen ervaringen met ons deelt.
Mag je wat mij betreft vaker doen.
Voor ons is het interessant om te weten hoe de schutters zelf de show hebben ervaren. En op die manier kunnen we ook op de hoogte worden gebracht van eventuele oorzaken welke een een show zouden hebben kunnen beinvloed.
(zowel positief als negatief)
Jij ook succes Chris en de rest van de crew van Wagenvoort.
:wink:

Hmmz hoe ik nu het videomateriaal bekijk zeg ik nu niet van wow wat gigantisch, de finale ziet er ook echt slecht uit zeg had nieteens de indruk dat ik bij de film al in de finale zat:rolleyes: , de muziek daartegen van VANGELIS is echt supermooi enkel jammer dat het vuurwerk vaak niet synchroom met het vuurwerk loopt:sad:

Back
Bovenaan