Lasershow in plaats van vuurwerk Sliedrecht.

ylke

VWC lid
SLIEDRECHT – Inwoners van Sliedrecht kunnen dit jaar op bevrijdingsdag niet genieten van de traditionele vuurwerkshow, maar van een lasershow. De vuurwerkshow werd vorig jaar op het laatste moment geschrapt, omdat er een blauwborst aan het broeden was in de Biesbosch. Daardoor werd de vergunning ingetrokken.

Het Comité 4 en 5 mei wil dit jaar niet het risico lopen dat het publiek op het laatste moment weer teleurgesteld wordt, vandaar dat er is gekozen voor een groots opgezette lasershow als alternatief. De lasershow vindt vanaf 21.45 plaats op het Dr. Langeveldplein. Er wordt voor het raadhuis zowel op een scherm als in de lucht geprojecteerd.

Bron

Ze bedenken in ieder geval een alternatief voor dat gedoe om een vogel, maar een lasershow is het natuurlijk niet als je gewoon een mooie vuurwerkshow gewend bent daar.

Omdat er een blauwborst aan het broeden WAS is de vergunning ingetrokken, waar gaat dit heen :bonk:

Lasershow? Je kan toch op zijn minst opteren voor een andere locatie. Waarschijnlijk is die er niet en dus duwen ze de mensen maar een lasershow door de strot.Da's 1 keer leuk maar dan heb je het denk ik als vuurwerkliefhebber ook wel weer gezien. Tis toch echt wat anders dan vuurwerk.:bye:

Wat een gedoe om een vogeltje! En dan maar gelijk helemaal geen show meer geven want zo'n laser show is ff leuk maar komt nooit uit boven een vuurwerkshow.

"Het Comité 4 en 5 mei wil dit jaar niet het risico lopen dat het publiek op het laatste moment weer teleurgesteld wordt"

Nee die worden bij voorbaat al teleurgesteld. Ik zal het nog eens herhalen:

-Professioneel aangestoken
-Goed gekeurd
-Veilig vuurwerk
-Geen drugs alcohol
-LEGAAL vuurwerk
-publiek op afstand

Men vind toch altijd wel een reden om het te verbieden. Als de Pyro's van Sliedrecht daar nu zich herenigen zetten ze rond dat tijd stip her en der cakes neer en steken ze die gelijk af. Gaat nergens over omdat er een vogeltje broed, dat Rotterdam Airport dan ook sluit met die zware vliegtuigen

Men vind toch altijd wel een reden om het te verbieden. Als de Pyro's van Sliedrecht daar nu zich herenigen zetten ze rond dat tijd stip her en der cakes neer en steken ze die gelijk af. Gaat nergens over omdat er een vogeltje broed, dat Rotterdam Airport dan ook sluit met die zware vliegtuigen

Ik weet niet of dit een goed idee is, omdat je hiermee juist voeding geeft voor negatieve reacties. Dat zou jammer zijn aangezien het al veel te veel negativiteit is omtrent vuurwerk.
Ik vraag me overigens ook hard af of vogels zoveel last hebben van vuurwerk. Laat ze het eerst maar eens onderzoeken in plaats van losse flodders te schieten.
greetzzz

Appels peren citroenen allemaal toch hetzelfde volgens de vuurwerktegenstander die begrijpen toch niet dat een vuurwerkliefhebber WEL het verschil ziet tussen een paar lampjes en een GEWELDIG MOOI VUURWERKSPEKTAKEL.

Ik weet niet of dit een goed idee is, omdat je hiermee juist voeding geeft voor negatieve reacties. Dat zou jammer zijn aangezien het al veel te veel negativiteit is omtrent vuurwerk.
Ik vraag me overigens ook hard af of vogels zoveel last hebben van vuurwerk. Laat ze het eerst maar eens onderzoeken in plaats van losse flodders te schieten.
greetzzz

Nou je ziet hier het bewijs dat men toch tegen vuurwerk is, hoe je het doet. Het is nooit goed, er zijn mensen gewoon tegen het product vuurwerk. En maakt niet uit waar het vandaan komt, hoe groot het is of juist hoe veilig of wie het aansteekt. Die willen gewoon geen vuurwerk. En ze krijgen nu hun gelijk want nu krijgen ze een Lasershow

Zal wel een paar pijlen en potten de lucht in jassen haha.
tis wel jammer dat we weer geen vuurwerk te zien krijgen.
maar goed een alternatief dan maar.

Een lasershow is in mijn ogen een slap aftreksel van een vuurwerkshow. Er zijn voorbeelden waarbij een lasershow/projectie geweldig kan zijn, echter is hier toch niet het budget voor.

Het wordt hier steeds gekker in sliedrecht.. Zoals we konden verwachten was de "lasershow" 1 grote grap. 2 groene lasers. En een wit doek met een paar ***lige vormpjes. Lachwekkend!

Het wordt hier steeds gekker in sliedrecht.. Zoals we konden verwachten was de "lasershow" 1 grote grap. 2 groene lasers. En een wit doek met een paar ***lige vormpjes. Lachwekkend!

Ze mochten geen blauwe lazers gebruiken, want daar schrikken de blauwborsten weer van. :wink:

En daar denken ze de mensen dan mee te vermaken. Na een paar jaar komt er niemand meer. Scheelt de gemeente weer een hoop poen. Dat dan weer wel.:rolleyes:

En daar denken ze de mensen dan mee te vermaken. Na een paar jaar komt er niemand meer. Scheelt de gemeente weer een hoop poen. Dat dan weer wel.:rolleyes:

Nou dat is dus de vraag. Was die Lasershow nu echt een succes?

We kunnen hier lacherig over doen maar als men toch komt kijken dan is het misschien wel de oplossing voor al dat vervuilende vuurwerk. Dan lachen wij er niet meer om...

Back
Bovenaan