Laser en Fireworks op de Vurige Maandagen

Firespree

Pyroworld
Laser en Fireworks is uitgenodigd door het vuurwerkfestival vurige maandagen om dit jaar mee te strijden voor de grote prijs, het oudejaarsvuurwerk in Oostende. Het is de eerste keer dat Laser en Fireworks zich mag profileren op het Belgische festival en dat zal zeker niet ongemerkt gaan.

Hayo wolf, Laser en Fireworks, zegt voor de winst te komen en voor niks minder. Hij zal dan ook met hoge kwaliteit en kwantiteit proberen de jury te overtuigen van de kwaliteiten van Laser en Fireworks. Om zo hopelijk de harten van de belgen te veroveren en door te breken in de Belgie.

Laser en Fireworks zal de 19e juli schieten op het strand van Oostende. Laser en Fireworks staat bekend om zijn brede fronten en vele singleshots en de show wordt dus zeker het bekijken waard.

Laser en Fireworks

RedBaron heeft inderdaad het antwoord al gegeven.
Ik vind het ook een zeer verrassend doch leuk bericht!
Ben heel benieuwd wat ze er van kunnen maken!

Hoppelijk zijn ze net zo verassend als de laatste keer, dat vond ik er erg goed uitzien ondanks de korte duur was het wel spectaculair.

morgen is het dan zover. Laser Fireworks zal dan haar kunsten mogen vertonen op het strand van Oostende. Wat getalletjes en cijfers:

35x6inch
70x5inch
150x4inch
162x3inch

een hele hoop cakeboxen. En het nodige gedreun zal natuurlijk verzorgd worden door de nodige salutes. waar van ik heb vernomen dat we wel eens wat Italiaans gebulder zouden kunnen gaan verwachten :D

Ik wens Hajo en zijn team veel succes morgen .... 16 augustes zal ik met Dewico een van de tegenstander zijn....

Back
Bovenaan