Lammers Vuurwerk Halle

Klopt Bert Lammers is ermee gestopt. Maar de naam van Bert Lammers blijft wel aan de zaak in Halle verbonden

Weet iemand of bert dit jaar weer vuurwerk verkoopt ? dit was vorig jaar wel het geval. Top Winkel! Je krijgt er goed en eerlijk advies en het vuurwerk is super.

gr

http://www.vuurwerkhalle.nl/

Dit is zoals de website er nu uit ziet. Weet alleen niet of het bestel systeem werkt, en of dit het assortiment van 2010 is. Dus voor die gene,die daar willen bestellen,klik op het kopje contact,en stuur een mailtje.

Laatst bewerkt:
Gisteren even op de demo geweest met m'n vriendin & een vriend van me.
Demo zelf was wel ok met een leuke finale.
Maxxline & Bonfire helaas niet geschoten, was nog niet binnen.

We wilde later de winkel nog even in, deze was nog dicht.
Bert kwam aan lopen en ging even de sleutel halen.
Hij is druk bezig de winkel naar zijn zin ingericht te krijgen voor de verkoopdagen.
Beetje kletsen en praten over vuurwerk, man wat is die man enthousiast prachtig. Weet zeker waar die over praat.
Had er volgens mij nog uren kunnen doorpraten maar we moesten nog op visite die avond.

Er stond nog een andere man die Bert al wat langer kende. Terug in de auto zei me vriendin: "schitterend om te zien hoe jullie begonnen te glimmen en glunderen toen er over vuurwerk gepraat ging worden" haha.

Jammer dat ik al tegen 't einde van m'n budget zit maar ga hier zeker nog even langs de 29e om wat "kleingeld" op te maken.

Heb nog wat fotootjes gemaakt van de zaak tot zover. Moet nog veel gebeuren aldus Bert maar: "Tijdens de verkoopdagen is er geen muur meer leeg hoor :-)" Gevraagd of ik deze mocht plaatsen op vuurwerkcrew, dit was geen probleem. Komen er aan dit weekend!

Groet,

Vincent

Edit: Fotos duren nog even, moet nog ff iemand aan de jurk trekken waar de kabeltjes gebleven zijn.... vrouwleu & opruimen...

Laatst bewerkt:
Bert, wat een leuk artikel en toen ik die foto zag, viel mij direct op dat je straalde! Ik ken je natuurlijk van de demo's en heb je leren kennen als een echte liefhebber met een passie voor de vuurwerkverkoop en jouw winkel, maar we zagen ook dat je het zwaar had. Nu ben je weer terug, dat zie je op de foto, heel gaaf!!

Hopelijk spreek ik je dit jaar weer een paar keer Bert, tot dan! :D:bye:

Naar tevredenheid m'n vuurwerk hier vandaan gehaald, maar zag van de week dat 't pand alweer te koop staat?

lammers vuurwerk

lammers vuurwerk

Pand staat al jaren te koop, ik huur het alleen maar de laatste maand van het jaar en de eerste 2 weken van januari.
Dit jaar dus weer gewoon verkoop van vuurwerk.
Groeten,

Bert Lammers

Back
Bovenaan