Lady crackers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vin

VWC lid
Waarom zijn deze er dit jaar niet meer?
Vorig jaar heb ik ze niet kunnen krijgen omdat ze zo snel uitverkocht waren, dit jaar zie ik ze nergens meer.

Waarom zijn deze er dit jaar niet meer?
Vorig jaar heb ik ze niet kunnen krijgen omdat ze zo snel uitverkocht waren, dit jaar zie ik ze nergens meer.

Bedoel jij de matjes of zoiets als de Lady 2.000, zo'n string op rol is dat.

Lady Cracker 2000 zie je inderdaad bijna nergens meer. Ook 1 van die typische jaren 90 dingen vind ik.

Je hebt trouwens van Beko bv - Master Blaster serie wel de Magic Snake en geeft een beetje zelfde effect, alleen met kleur erbij en hij is korter.

zie hier

Heb ze nog nooit gehad, dit jaar eentje besteld bij Lesli-dealer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze jaren geleden gehad. Vond het op zich wel geinig. Is leuk voor op de dag of in de avond. Zou hem niet na 12en doen :D

ik bedoel die hele kleine matjes, van 40 knallen.
Die ze vorig jaar bij Broekhoff verkochten, en de jaren daarvoor ook.

ik bedoel die hele kleine matjes, van 40 knallen.
Die ze vorig jaar bij Broekhoff verkochten, en de jaren daarvoor ook.

Die waren er idd niet meer en worden vervangen voor 90/150 schots matjes.

Nee, om alleen voor die dingetjes naar België te gaan is te gek.
Maar als je eenmaal gaat is het zeker niet mis om ze mee te nemen, 40 shots is namelijk zo'n geweldig aantal.
De 90 shots matjes duren te lang vind ik, bij die dingen komt de opzet niet naar voren die bij de 40shots wel naar voren komt.
Dat maakt ze zo leuk; dat ze zo snel voorbij zijn:D net heksenkringetjes.
:bye:

ja dat bedoel ik ook als je er toch bent kan je ze gewoon meenemen maar alleen toen ik er vorig jaar was waren ze precis uitverkocht:cry:
:bye:

Ik had dat dus 2 jaar geleden dat ik ergens als 1e had besteld en ze toen opeens aankwamen dat ze ze niet meer hadden, maar toen kreeg er wel iets duurders voor terug.

die ladycracker2000 heet nu Xfactor ofzo? bij coppens hebben ze um wel.
1,- kost die ? ik wil um er misschien nog bij kopen is t iets?

Ik heb dit jaar 2 pakjes van lady crackers van pyro-power
244.jpg

Helaas zijn er geen lady crackers meer zoals vroeger. Jaren '90. Heb ze nu niet meer gezien in dat formaat, alleen de 40 shots van pyro wel zo jammer

Een aantal jaar geleden verkocht lesli nog de lady 2000, zoals in een van de eerste posts staat! Ik kocht er altijd wel een paar! Weet iemand of er nog van dit soort gelijke dingen zijn te krijgen?

Hey ik heb ook altijd de snakes ik steek ze niet af maar ik gebruik ze als londt. ik haal gewoon de lange londt er uit en koppel dan dingen:thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan