Lady Cracker 40 shots

Even om dit product weer in de spotlights te zetten: ze zijn nog bij enkele dealers te koop. Ik zou zeggen sla je slag voordat ze op zijn. Ik heb net ook een leuk voorraadje kunnen inslaan:D

Hier staan alle dealers netjes per provincie:

http://www.gbvweco.nl/dealers.asp

Ik had een beetje ondervonden dat de webwinkels van 'devuurwerkwinkel' en 'halfordsvuurwerk' ze niet hadden ( in de paar waar ik opgekeken had in mijn provincie ) en de webwinkels met een zwarte layout (bestelvuurwerk) hadden ze allemaal wel. Ik heb er even 1 snel tussen uitgepakt voor je en 'Formido Nijkerk' heeft ze bijvoorbeeld! Op de site gelijk bij zoeken 'Lady cracker' invoeren en je ziet het gelijk.

Met deze tips scheelt het je weer zoeken.. en ik gun dit soort producten ons freaks meer ..:D

Zelf nog een een voorraad van 18 pakjes geweldig en vooral leuk spul om te stoken.
Trouwens bij mij hadden sommige pakjes Buskruit en andere weer Flash allebei leuk, maar die met flash
knallen wel heel fel met ook behoorlijk wat druk erachter.
Kan ze gelukkig hier nog krijgen (woon in Gelderland trouwens)dus dat wordt behoorlijk inslaan wilde er 30 bestellen maar worden er misschien nog wel meer. Je weet natuurlijk nooit of deze volgend jaar nog verkocht gaan worden.
Dat wordt dus een voorraadje inslaan voor de komende jaren.

Die van steenbergen zijn ook deze ladycrackers toch?
Dan ga ik er namelijk ook een zwikje proberen.

Dit jaar weer besteld bij mijn lokale GBV-man. Kan me herinneren dat ze een paar jaar geleden bij 100 kanonslagen zaten als combi, samen €0,80. Nu zijn 100 rotjes €0,50 en de lady crackers €0,99, maar nog steeds zijn ze zeer het geld waard.

Bij de eerste die ik afstak stond ik er zowat naast, want, wat voor knal kan er nou uit zo'n klein ding komen? — Verkeerd gedacht, was schrikken, haha! Let wel: dit is geen piep-in-je-oor knal, maar in ieder geval een stuk feller dan een rotje!

Mijn lady crackers hadden best wat kruitlek, maar dat zorgde niet voor gevaarlijke situaties en is niet heel erg voor deze uitstekende prijs.

Laatst bewerkt:
Hier toch maar voor de zekerheid 10 pakjes van besteld. Hopen dat ze volgend jaar nog steeds verkrijgbaar zijn.

Back
Bovenaan