Kyoto Kamuro

Wilde hem vorig jaar al halen bij De Snuffeldump in Utrecht. ik zie nog geen winkels bij mij in de buurt Utrecht die hem in het assortiment hebben.

Afgelopen jaar stonden deze en de andere compounds uit dezelfde serie bij sommige winkels van Posten Börse. Ik hoop dit jaar weer.

Deze vorig jaar bewaard vanwege de wind, nu ondanks de stevige wind toch heel eigenwijs geschoten. Kanonnen wat een vette bak zeg! Ik zit nog helemaal na te genieten. Had naar mijn idee van alle bakken juist het minst last van de wind. De break out daarna geschoten en die viel echt in het niet. Jammer dat deze nergens meer op is gedoken afgelopen jaar.

Deze vorig jaar bewaard vanwege de wind, nu ondanks de stevige wind toch heel eigenwijs geschoten. Kanonnen wat een vette bak zeg! Ik zit nog helemaal na te genieten. Had naar mijn idee van alle bakken juist het minst last van de wind. De break out daarna geschoten en die viel echt in het niet. Jammer dat deze nergens meer op is gedoken afgelopen jaar.

Hm, goed om te horen! Heb hem juist vanwege de wind weer opgeborgen (2e jaar op rij:rolleyes:)

Kyoto Kamuro heb ik afgelopen jaar in mijn collectie gehad.
Dit is echt een topper! De prijs wat ik voorbij zag komen was 150 euro.
In de freak zal hij natuurlijk veel goedkoper worden aangeboden.

Voor wat voorn prijs ging deze afgelopen jaar?

Stond in Rijswijk voor 90 euro van de week maar denk dat je te laat bent. Andere boxen van die lijn stonden er ook trouwens.

Back
Bovenaan