Of ze testen 12 dingen en 4 waren afgekeurd(cruelty, crank, golden dream, xxx)
Heb begrepen dat de sun and moon pakket van china red ook is afgekeurd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Of ze testen 12 dingen en 4 waren afgekeurd(cruelty, crank, golden dream, xxx)
Heb begrepen dat de sun and moon pakket van china red ook is afgekeurd
Weinig verbazend, de meeste potjes uit het pakket zijn een stuk hoger dan dat ze breed zijn, totaal geen stabiele basis daar.
Zie je in dit filmpje de keuring?
Vanaf 2:41
puur importeurtje pesten ieder jaar weer, want het is al CE gekeurd in china en dus goed gekeurd voor de consument.
kinderachtig, zielig, sneu en misselijkmakend van de ILT.
Ik kan dit helaas bevestigen![]()
Toch triest dat zelfs de Jumping Jack is afgekeurd, van de dealer hoorde ik dat er teveel kleur in zat![]()
Huh? Is dat een ding? Iets afkeuren vanwege veiligheid snap ik, maar teveel kleur? Jammer hoor.
Ik hoop dat er vanaf 2017 (wanneer ieder land de CE-marketing moet toepassen op vuurwerk) die extra controles bij het Europees hof kunnen worden aangevochten.
Dit is met de BAM in Duitsland ook al gebeurd.
Zie je in dit filmpje de keuring?
iemand een idee welke mat dat is ? klinkt nog redelijk voor een legale
In het artikel van het AD staat "wij testen 3 tot 4 procent van al het consumentenvuurwerk, namelijk die soorten die qua explosies net op de grens van het toelaatbare zitten. Van dat vuurwerk is een kwart onveilig. Als je kijkt naar het totale aanbod van legaal vuurwerk is het percentage dat onveilig is veel lager.
De titel van het artikel is zeer misleidend. Als je niet verder leest zou je denken dat alles gekeurd wordt en dat 25% onveilig is. "Zie je wel" zullen de vuurwerk haters denken.
Huh? Is dat een ding? Iets afkeuren vanwege veiligheid snap ik, maar teveel kleur? Jammer hoor.