Kuiper Koekange

Heel jammer! Wel netjes dat het wordt vermeld hier op het forum. Was voor mij echter wel dé reden om hier te bestellen. In combinatie met de afstand toch nog even alles tegen elkaar afwegen of ik er weer kom

Momenteel wordt achter de schermen druk aan de website gewerkt om de functionaliteit te verbeteren.

Daarnaast zijn we uiteraard te vinden op alle demo's om al het moois voor dit jaar te aanschouwen en de pareltjes er uit te zoeken voor in ons assortiment. Tips zijn altijd welkom :)

Momenteel wordt achter de schermen druk aan de website gewerkt om de functionaliteit te verbeteren.

Daarnaast zijn we uiteraard te vinden op alle demo's om al het moois voor dit jaar te aanschouwen en de pareltjes er uit te zoeken voor in ons assortiment. Tips zijn altijd welkom :)

De Clan of Six lijkt mij wel een leuk assortimentje, voeg die maar toe aan het assortiment :wink: :bonk:

De Clan of Six lijkt mij wel een leuk assortimentje, voeg die maar toe aan het assortiment :wink: :bonk:

De gehele Fireworks For All lijn zit uiteraard in onze collectie. Dus alle nieuwe boxen, assortimenten en kleinere artikelen.

Wanneer de website online gaat hangt af van de programmeur. Zo snel mogelijk :)

1.0" Massive Blinkerz,Red White Rebel,1.2" Spinners to Colorz van vuurwerktotaal,en er zijn meer leuke producten. Maar dat zie je de 15e wel :D En die Clan of Six maakte me erg blij,toen ik hem net zag. Topper!

De zomeracties houden we inderdaad niet meer. Betekent niet dat we voor freaks niks doen natuurlijk. Trouwe klanten kunnen gewoon hetzelfde als voorgaande jaren verwachten verder :)

We zullen dit jaar de Pyroshow lijn van Broekhoff gaan leveren en daarnaast een greep uit het overige assortiment van Broekhoff. Als er voorkeur is voor een bepaald product van Broekhoff ben ik hier wel benieuwd naar.

@Karma: In de zelfde hoedanigheid als afgelopen jaren..

Ik denk dat Fire Starter wel een goede toevoeging is. Genoeg variatie,leuke effecten. Aanschaffen is nog wel een 2e,maar ik vindt hem super. :)

De zomeracties houden we inderdaad niet meer. Betekent niet dat we voor freaks niks doen natuurlijk. Trouwe klanten kunnen gewoon hetzelfde als voorgaande jaren verwachten verder :)

Hey,

Wanneer kunnen de trouwe klanten weer bestellen?

Laatst bewerkt:
Hoop begin november alles gereed te hebben.

Het bestelsysteem is wat aangepast en inmiddels werkend te noemen. Nu wordt achter de schermen dan ook de site gevuld met het nieuwe assortiment :)

Johan een vraagje zullen de Boxen On The Beat en Colorful City,dit jaar weer verkrijgbaar zijn?

Van Colorful City hebben we 2016 batch nog ruim voorradig. On the beat beperkt, echter hopen we hier natuurlijk gewoon netjes de nieuwe batch van te mogen ontvangen later dit jaar.

Back
Bovenaan