Kuiper Koekange

Toen ik bij de demo was afgelopen week zijden ze dat ze nog niks van rubro binnen hadden. Nu ben ik nieuwschierig of de immortal gold echt uitverkocht is omdat deze niet meer op de site van kuiper staat. Kan iemand dit bevestigen.?

chefke rubro doet erg moeilijk over het leveren van deze pot. en wil niet vertellen hoeveel we er krijgen, ze leveren woensdag pas en dan zien we hoeveel we er hebben. tot die tijd wil ik hem niet verkopen, om niemand teleur te stellen om deze pot

Ey Vin,

Heb het ook ff gemaild maar vraag het je hier ook nog fftjes.(mocht mn mail er doorheen slippen)

Zouden jullie mn bestelling (via de mail gedaan) willen bevestigen ?

Laatst bewerkt:
Hey Vincent of Ajo! Ik heb een mailtje gestuurd dat ik vrijdag langskom. Zouden julie op een rustig moment,mij een mailtje terug kunnen sturen? Want dat kopje koffie en rondleiding,klonk aantrekelijk,:) Heb er wel zin in,even weer wat leuke cakes inslaan,:D

Hey,

Heb vorige week ook mijn bestelling gedaan. En daarna een mailtje er achteraan dat ik het graag 28e s'ochtends vroeg zou willen komen ophalen, ivm met andere winkels.
Maar heb nog steeds geen reactie gehad?
Enig idee wanneer er weer naar de bestellingen en mails gekeken wordt en er reacties komen?

Edwin

edwin291 dit is geen enkel probleem.
we geven mensen altijd een ophaal advies, maar deze is altijd vrij aanpasbaar. wij hebben altijd alle bestellingen gewoon klaar staan.

robbert ik zou het morgen middag direct doorgeven.

skyrider ik zou ook jou morgen middag even beantwoorden

Echt klasse wat een service. heb ook vorige week mijn bestelling gedaan. Gemaild over voorkeur ophaaldag. krijg een mailtje terug: prima haal maar op wanneer het je uitkomt!!!! HELEMAAL TOP!

Vraagje.. Ik heb al een bestelling gedaan om er zeker van te zijn dat ik een bepaalde cakebox "binnen heb". Nu wil ik nog één en ander bestellen. Kan ik dat doen vanuit een account?
Zodat ik van de 20% in de 30% korting kom? Of regelen jullie dat achteraf?

Verder zie ik dat jullie helaas geen Masterline van Rubro verkopen.
Ik wil zo graag de Elegance aan mijn collectie toevoegen. Is er een mogelijkheid om deze bij jullie te bestellen?

Inmiddels telefonisch contact gehad met Kuiper, hoop vanavond mn bestelling helemaal te kunnen afronden.

Begint nu wel wat spannend te worden :P

Klik hier
voor als je voor morgen zoekt;)
ik heb gezorgd dat je alleen even naar ajo moet vragen en tegen ajo zeggen dat je van vuurwerkcrew forum een freak bent, en dan gaat de rest vanzelf

Verder wil ik er iedereen op wijzen dat tijdens de verkoopdagen er wifi in de winkel is.
Verder hebben we geprobeert bij zoveel mogelijk producten een QR code neer te leggen met bij behorent filmpje.
dit om zo altijd het geheugen met info van vuurwerkcrew nog even op te frissen.

Ow kwintos das een goeie vraag.
wisje dat ik daar nog niet eens over na gedacht heb.
ik zou morgen even kijken. ik denk dat het word:
8 uur ;s morgens los. tot 9 uur ;s avonds. op de 28ste en 29ste.
(met om 12 uur en 6 uur een uurtje de winkel dicht, wij moeten ook eten)
en de 31ste van 8 uur tot 5 uur.
maar moet het nog even na checken en overleggen

Hallo mensen van Kuiper,

Ik heb reeds eerder een bestelling geplaats die 30% korting ontving. Nu wil ik nog iets bestellen.
Valt dit dan onder de zelfde korting? kortom telt mijn eerder orderbedrag mee? Ik lees in een reactie op een ander post dat ik een mailtje moet sturen, ik heb voor mijn eerste bestelling ( order 1845) reeds 4 mails gestuurd en op de eerste na nooit meer reactie terug gekregen, vandaar de vraag maar op deze site.

En nog een tip, promoot de kortingen!
ik kom nergens op de site tegen dat er kortingen gelden.Ik was super blij met mijn bestelling zonder de korting. Pas toen ik daadwerkelijk bij de laatste pagina was om af te rekenen kwam er tot mijn verrassing nog eens korting bij. Ik viel van mijn stoel van verbazing. Had ik vooraf geweten dat er nog 30 procent afging dan had ik meer besteld:)
Echt de kortingen zijn super, wees er trots op en meld het duidelijk. Nu ziet men alleen de bruto bedragen wat wellicht afschrikt.

groeten,

Tomaat

Yeah ! Bestelling is er dan eindelijk doorheen, betaald en wel :). Prijzen zijn idd goed ! En dan nog eens bij elke 100 euro een gratis cake ! (is toch een leuke finale voor mn show:D)

Back
Bovenaan