Kuiper Koekange

Johan kan als het niet te ingewikkeld is, eventueel ook de Rambam 3.0 worden toegevoegd? Is net iet's makkelijker qua puzzelen,als het lijstjes tijd is lol. Wel mooi altijd,dat jou smaak goed vertegenwoordigd is. Alleen ik moet dan soms echt worstelen,met wat moet ik nou whahah.

Colorful City,On The Beat,Heavy Shields,Color Strike,en Dragon Box 3,zag ik allemaal wel staan. Ook allemaal mooi :) De Colorful City,is nog steeds bloedje mooi,alleen 2 x spinning tails. On The Beat,ook erg mooi,alleen veel strobing willows,en een paar mindere effecten. Color strike,fan-shape is lastig bij mij in de straat,ook niet alle kleuren combi's even mooi. Heavy Shields,de mines kunnen stukken beter,ook qua felle kleuren,niet helemaal geweldig. Dragon Box 3,die spider/floss cake,en die spinning tail cake,maken het net niet perfect. Rambam 3.0,heeft dat effect tussendoor. Wat wel mooi is,alleen eigenlijk net niet past,en de finale. Maar qua kleur,en hij zou op zijn best zijn. Dan is dat qua kleuren en strobe,toch wel echt een hardloper. Denk dat veel anderen,er ook wel blij mee zullen zijn. ;)

Er zijn voorlopig geen plannen om deze in het assortiment op te nemen.

miscshien is het al eerder gevraagd. maar Redwire is bij jullie niet te koop? Zie dat Lesli er ook uit is namelijk...
Of zijn er nog wel dingen mogelijk
greetzz

Vandaag hebben wij de bekende Vuurwerk Stok verstopt! Check snel het topic in Junktalks voor meer details.

De gelukkige vinder wint een Unity van Fireworks For All t.w.v. € 64,95.
unity_3d.jpg

Toffe actie inderdaad Johan. Goed om te zien dat de vuurwerkstok tegenwoordig rondzwerft en gevonden mag worden met een vuurwerkprijs als beloning. Zeer gaaf!

Aanwezig vrijdag met zoontje en zwager.
Hoe is het parkeren dit jaar geregeld ? Is er weer een weiland beschikbaar ?

Vorig jaar was parkeren nog wel een dingetje kan ik me herinneren, dit jaar wellicht ook aanwezig. Even kijken want het is nog best een stukje rijden vanuit Zwolle. In ieder geval altijd een hele dikke finale :):)

Vorig jaar was het weiland waarschijnlijk te nat inderdaad. Het jaar er voor was dat prima geregeld !

Lekkere lijst Johan! Kijk uit naar On the Beat,Dominator,Fireball Extreme,Blue stars with red blink :D Zaterdag maar eens bestellen!

Was weer een prima demo.
Leuk eindshowtje met profspul.

toppers:
BLue night fire (wolff)
on the beat (Pangu)
Winternight (Evo)

viel tegen:
alle Fireworks for all. Prima kleuren, maar alles leek zo klein en minimaal.
Heb haast het gevoel dat de FAA demo in september met samples geschoten zijn.

Het was weer een leuke rit naar koekange. Met een hilarische verhitte discussie,en een bepaalde weg die de routeplanner vrij snel achter elkaar zij. Mijn vader,die vindt auto rijden,in het donker en rond etenstijd maar niks. En is soms niet helemaal realistisch,met wat hij verwacht,en wat anderen kunnen doen. En daarbij een scheut friese koppigheid. Hij vondt maar,dat ze de bestelling al in de winkel moesten zetten. En dat het voor hem normaal was,en dat het zo maar moest. Ik natuurlijk er fel tegenin. Van Pa,ze mogen maar zoveel kilo onopgeslagen in de winkel hebben staan,en in de bunkers. Als ze komen controleren,en er is wat mis. Dan zijn ze de sjaak,en riskeren ze een boete. Blablabla. En die straat was in zwolle,oldeneelallee. Klonk even apart. Maar goed,dat terzijde.

Het was nog even wachten,op de bestelling. Dus even rondgekeken in de winkel. En ik zag een medewerker,met een cake lopen,die denk ik exclusief voor de losse verkoop was. Een cake van Fireworks4all. Our Opinion We Agree,of iets in die richting. Samen met de Dominator meegenomen. Ben benieuwd,of het een omlabeling is,of iets totaal nieuws. De 2 cakes afgerekend. En ondertussen kijken,na de bestellingen van anderen. Zat veel moois tussen. En is altijd sfeervol. Johan en Maarten,bijde nog even gezien. Maarten helaas niet gesproken. En toen was mijn bestelling eindelijk daar,altijd een fijn moment. Alles was er,en de service was weer top,zoals gewoonlijk. Nogmaals dank Johan! Moet is een kratje bier meenemen de volgende keer! En natuurlijk,Ajo de beste man,dook op het laatste moment ook nog even op. :D Ik zeg tot volgend jaar maar weer!

Back
Bovenaan