Kruitkoorts & Oliebollengriep

Kruitkoorts & Oliebollengriep

Vuurwerk/oudjaar liefhebber, word je daar mee geboren of overkomt je dat later? De schrijver, geboren in 1968, vertelt zijn verhaal over de oudjaar avonturen van toen, in 1974 sprong er een vonk over van het eerste sterretje; die vlam is nooit meer gedoofd. Langs een spoor van verhalen over de magische jaren zeventig, de ruigere jaren tachtig en een stukje van de jaren negentig ga je mee langs de oudjaar beleving van toen. De sfeer, de opbouwende spanning van de decembermaand en de ontknoping op oudejaarsavond. Vuurwerk artikelen uit die periode, nu vaak vergeten vuurwerkjes, komen weer tot leven. Vuurwerk liefhebbers zullen zich misschien wel voor honderd procent herkennen in deze verhalen, mensen die niet van vuurwerk houden kunnen ontdekken dat feestelijk vuurwerk niet hetzelfde is als ongelukken en vandalisme. Integendeel, mits juist en zorgvuldig gebruikt is consumenten vuurwerk het ultieme feestartikel; een uiting van feestvreugde waar jaarlijks een groot deel van de Nederlandse bevolking naar uitkijkt.

- Hardcover 20 x 30cm
- 207 paginas, 135gr papier
- 300+ afbeeldingen
- ISBN: 9789090340746
- Prijs € xx,00 (excl. verzendkosten)
- Voor meer info en bestellen: https://www.boekenbestellen.nl/boek/kruitkoorts-oliebollengriep

prpic1_1000px_jpg.jpg

Laatst bewerkt:
Heb de link voor het bestellen van dit voor mij pure stuk nostalgie alvast doorgestuurd naar mijn vrouw,met daarbij de hint..mooi sinterklaas of kerstgeschenk. :)

Heel gaaf Roel!!!! Mooie print ook met het oldskool bloemetjespapier. Ga 'm meteen bestellen, top. Deze mag uiteraard niet ontbreken in de vuurwerkboekenverzameling.

Heb de link voor het bestellen van dit voor mij pure stuk nostalgie alvast doorgestuurd naar mijn vrouw,met daarbij de hint..mooi sinterklaas of kerstgeschenk. :)

Heb de link voor het bestellen van dit voor mij pure stuk nostalgie meteen aangeklikt, met daarbij de hint... mooi 1 september start-van-het-vuurwerkseizoencadeau!

Zojuist besteld, kijk hier erg naar uit!!! :)

Wat een geweldig initiatief Roel. Heb meteen een boek besteld. Ben totaal geen lezer, maar kan niet wachten om hier rustig voor te gaan zitten. Alhoewel het ver voor mijn tijd is, ben ik erg benieuwd naar de verhalen over de jaren 70 en 80. Het design van de kaft is trouwens ook geniaal.

Super initiatief Roel! Ziet er heel gaaf uit en gaan we dan ook zeker bestellen.

Dit is natuurlijk een no-brainer. Als we dit bedrag neerleggen voor een tweetal cakes, moet dit er ook komen. Staat op de wensenlijst voor december (Sint/verjaardag/kerst).

Vraagje he: er staat bij mijn bestelling afleverdatum 6-9. het is nu 8-9. Er staat ook dat als je na de gepland afleverdatum nog niets gehoord je contact moet opnemen. Ik heb het nummer gebeld wat in de mail staat maar dan kom ik bij een totaal ander bedrijf uit dan boekenbestellen. Heeft iemand anders dat ook?

@TCDD, boekenbestellen.nl is de bestelsite, Pumbo is de uitgever/drukkerij die daar achter zit, die heb je waarschijnlijk aan de lijn gehad. Ik heb sinds maart regelmatig proefexemplaren besteld maar die waren ook geheid 2 dagen later dan de maximale levertijd.

@TCDD, boekenbestellen.nl is de bestelsite, Pumbo is de uitgever/drukkerij die daar achter zit, die heb je waarschijnlijk aan de lijn gehad. Ik heb sinds maart regelmatig proefexemplaren besteld maar die waren ook geheid 2 dagen later dan de maximale levertijd.
Ok dan wachten we het nog even af. Ik kreeg idd Pumbo aan de lijn maar die naam wordt nergens in de mail genoemd vandaar mijn achterdocht :)

Back
Bovenaan