Kruitkoorts & Oliebollengriep

Ik heb hem vandaag binnen gekregen!
Het eerste wat me opviel (naast de schitterende plaatjes) blijkt de beste Roel een soort van buurman te zijn:p
Labels sparen is iets wat ik vroeger ook heb gedaan helaas heel wat jaren geleden door een lekkage in de schuur verloren gegaan, ik weet het geen goede plek geweest maar het kon toen der tijd niet anders na de scheiding van mijn ouders.
Ik ga veel plezier hebben met het doorzeuren van dit boek en wellicht nog wat leuke herinneringen ophalen waarvoor ik je echt wil bedanken Roel!

En mede forum freaks zoals cigarman al schreef, koop dit boek gewoon daar krijg je zoiezo geen spijt van!

Dit boek gaat een naslagwerk worden voor de komende generaties pyro liefhebbers.
Roel bedankt voor het uitbrengen van dit moois!
Uiteraard hier ook besteld :D

heb m bij mijn broer al doorgebladerd en man man man wat een herrineringen komen weer boven.
ben van dezelfde generatie als jij dus dit is smullen....hopelijk komt de mijne ook snel met de post....

Hij is hier al een paar dagen binnen.

Fantastisch boek met ik denk voor velen hele herkenbare verhalen!

Dit boek ook al eventjes in mijn bezit. Leest heerlijk weg, en naast de vele informatie van de producten van toen, kom je hier ook heerlijk van in de oud&nieuw stemming. Toppertje dit!

Vraagje aan Roel, waar wellicht anderen ook interesse in hebben; komt het boek (op termijn) wellicht ook beschikbaar als e-book?

Vraagje aan Roel, waar wellicht anderen ook interesse in hebben; komt het boek (op termijn) wellicht ook beschikbaar als e-book?

In de toekomst zal er waarschijnlijk wel een epub of pdf versie verschijnen, hangt af van een aantal zaken. Wilde niet direct m'n werk digitaal uitgeven; een papieren boek (van een kilo :)) voelt fysiek als iets echts aan, het 135gr MC papier en hardcover geeft een luxe uitstraling en gevoel, dat wilde ik de besteller van het boek meegeven. Een beetje zoals de VWM dvd's, de video's mpeg's worden gedeeld, staan op YT, etc. Allemaal prima maar de echte dvd schijf met doosje bezitten heeft het net even wat meer.

Iedereen die de laatste zin van hfdstk 11 gelezen heeft voelt 'm misschien al aankomen; er is een intentie om in een vervolg werk de jaren vanaf ~2003 te gaan beschrijven, dat word pas echt een klus en zal pas starten als ik gepensioneerd ben. Dat zou een mooi moment zijn voor gratis vrijgave van een pdf versie van het huidige werk.

In de toekomst zal er waarschijnlijk wel een epub of pdf versie verschijnen, hangt af van een aantal zaken. Wilde niet direct m'n werk digitaal uitgeven; een papieren boek (van een kilo :)) voelt fysiek als iets echts aan, het 135gr MC papier en hardcover geeft een luxe uitstraling en gevoel, dat wilde ik de besteller van het boek meegeven. Een beetje zoals de VWM dvd's, de video's mpeg's worden gedeeld, staan op YT, etc. Allemaal prima maar de echte dvd schijf met doosje bezitten heeft het net even wat meer.

Iedereen die de laatste zin van hfdstk 11 gelezen heeft voelt 'm misschien al aankomen; er is een intentie om in een vervolg werk de jaren vanaf ~2003 te gaan beschrijven, dat word pas echt een klus en zal pas starten als ik gepensioneerd ben. Dat zou een mooi moment zijn voor gratis vrijgave van een pdf versie van het huidige werk.

Dat is een duidelijk, weloverwogen antwoord, en je hebt groot gelijk!

Thanks voor de info!

Ook ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van dit hele mooie boek!

Ben er erg blij mee..

Bedankt Roel:thumbup::applause:

wat een prachtboek, mijn complimenten, zoveel herkenbaars je ervaart het gewoon weer.
vroeger toen alles nog normaal was.

Back
Bovenaan