Kruitinhoud moet juist gecommuniceerd worden!

Conclusie ? 500 grams 20 shots cakes zijn bij voorbaat een illusie ?

Als er een merk is waar ik vertrouwenin heb dan is het funke, als je ook ziet dat ze de 500grams cakes in 30mm uitvoeren en dit joekels van een cakes zijn en kom in al snel op de bovenstaande conclusie uit.

Laatst bewerkt:
Conclusie ? 500 grams 20 shots cakes zijn bij voorbaat een illusie ?

Als er een merk is waar ik vertrouwenin heb dan is het funke, als je ook izte dat ze de 500grams cakes in 30mm uitvoeren en dit joekels van een cakes zijn en kom in al snel op de bovenstaande conclusie uit.

Funke is de enige die de 25 gram daadwerkelijk benut. Kijk maar wat een dikke mines en tails daar ieder shot heeft en ieder shot is ook dik gevuld. Dat siert Funke ook juist, die combinatie van dikke mines en dikke boeketten.

lol? hier zat ik van de week nog aan te denken, van dat sommige importeurs ons naaien qua kruit inhoud.
wat kunnen we hier aan doen?
zijn wel smerige akties!!!

...en ook van de kant van Cafferata, Broekhoff, Vulcan, China Red, EVO, Zena, FireworksforAll, Wolff, Rubro, GBV, Vuurwerktotaal, Lesli, Katan, enz.

Dit is geen Mania-topic maar een algemeen topic toch? Er heeft geen enkele importeur gereageerd volgens mij.

wel als ze een stel ballen hadden.
precies dat!

Geef gewoon toe dat je fout zat en zeg gewoon eerlijk ook wij willen geld verdienen de rest doet het ook en om mee te komen moesten we dit doen maar vanaf nu is het klaar en doen we gewoon normaal en vertellen we de waarheid.

Dat zou meer in de wereld moeten gebeuren vertel gewoon de waarheid inplaats van al die truukjes

*kuch* stikstofcrisis *kuch*

Een stel ballen die ervoor zorgen dat ze straks hoogstwaarschijnlijk minder verdienen :p

neejoh ben je gek ik koop niks van ze als ze de waarheid vertellen dan ga ik weer bij ze kopen! dus aan mij kunnen ze meer verdienen als ik eens zeker weet dat ik krijg wat ik bestel

neejoh ben je gek ik koop niks van ze als ze de waarheid vertellen dan ga ik weer bij ze kopen! dus aan mij kunnen ze meer verdienen als ik eens zeker weet dat ik krijg wat ik bestel

Misschien werkt het bij jou zo, maar ik ben er 100% zeker van dat er redelijk wat mensen niet blij zouden zijn als de importeurs vertellen “dat ze hun jaren hebben belazerd”

Even advocaat van de duivel spelen maar draait dit hele topic en de daarop volgende heisa nu om één daadwerkelijk gemeten geval door één lid hier en om een "gevoel" wat heerst bij enkele liefhebbers dat ze genept zijn/worden?

Begrijp mij niet verkeerd, de afwijking die gevonden is is opvallend maar het is één geval. De kans is net zo groot dat juist dit gemeten exemplaar de uitzondering is in plaats van de norm.

Even advocaat van de duivel spelen maar draait dit hele topic en de daarop volgende heisa nu om één daadwerkelijk gemeten geval door één lid hier en om een "gevoel" wat heerst bij enkele liefhebbers dat ze genept zijn/worden?

Begrijp mij niet verkeerd, de afwijking die gevonden is is opvallend maar het is één geval. De kans is net zo groot dat juist dit gemeten exemplaar de uitzondering is in plaats van de norm.
2 gevallen. 2x gemeten. 2x raak.

Klinkt inderdaad als de advocaat van de duivel haha, dit zou een antwoord zijn van de verdediging in de rechtzaal. Maar buiten dat het 1 / 2 metingen zijn van 1 lid, is het al bijna zo goed als onmogelijk om zoveel kruit in 25mm tubes te krijgen. Zijn meting komt gewoon overheen met de werkelijkheid wat je zou kunnen verwachten van een 25mm cake en met deze uitwerking. En als je een beetje redelijk nadenkt en inschattingsvermogen hebt dan is de kans natuurlijk veel kleiner dat dit heel toevallig een incidenteel geval betreft. Sowieso is het verschil te groot voor een foutmarge of incidenteel geval. No offence he, bedoel het niet aanvallend naar jou toe.

Je ziet ook vaak dat er best wel een dunne bombette in zit dus 30 mm is al snel heel wat kleiner dan je denkt.

Back
Bovenaan