Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van 12,5mm nu naar 1,6mm vind ik al een aardige verbeteringWeersvoorspelling ziet er niet al te leuk uit
Fingers crossed dat het nog bij trekt...
Er staat een toiletkar tegen het centrum aan, waar je ook eten en drinken kan halen.ff een vraagje.
Is er een mogelijkheid om ergens naar het toilet te gaan?
Van 12,5mm nu naar 1,6mm vind ik al een aardige verbetering
Dat is een buitje, en de kans dat die precies om 19:30 overtrekt is natuurlijk minimaal.
Ik ben wel benieuwd wat ze met de ondergrond doen.. het is een park met voornamelijk gras.
Het lijkt mij doodzonde om die trueno's v/d lijnen allemaal in het (natte) gras te laten vallen...
Dat dempt behoorlijk..
Opgehangen is ook prima, zolang ze maar niet in het natte gras vallen.. scheelt toch een paar dBZe worden opgehangen aan touwtjes, rijplaten was helaas geen optie omdat dan het veld kapot gaat.
Ik heb er zin in!
Zat nog even te kijken naar de parkeerplaatsen, moet zeggen dat het nog een pittig eindje wandelen is vanaf de aangewezen parkeerplaatsen. zeker iets om rekening mee te houden als je van ver komt.
19:45 begint, ivm een uitvaart om 19:30Meer bekend over de exacte tijd?
Eerdere berichten spraken allemaal over 19:30 uur, maar op de site van Eibergen valt 19:45 uur te lezen.
Maar ik mag aannemen dat we 10 en 5 minuten voor aanvang de traditionele aankondigingen wel krijgen?![]()
Kijk, jij bent een echte kerel want praatjes vullen geen gaatjes. Eerst deze maar hoop dat we de volgende bbk kunnen dopen, liefst in vw loze stad hehe. Succes en we gaan min dubbel als deze editie lekker gaat.
Liefst wel iets meer freaks only, bijdrage moet iedereen zelf weten. Hopelijk joint zena volgend jaar maar ben niet van t bier dus liever in nl. Meer kruit meer sponsors doe t groots.
Laat je eigen rotjez thuis, 0.0
Qls dit niet genoeg vuurwerk is, dan ben je er op uitgekeken. Kom niet ga ergens verlaten en alleen stoken. Volgende kan italiaans worden kwa thema of chinees nisuwjaar als thema. Zo heb je meerdere keren per jaar iets in eigen land, over uitstoot vermindering gesproken.
Met oud en nieuw, landelijk verbod je eigen freak night. Zeg eerlijk als je de helft deelt en er komen 500 echte liefhebbbers dan heb je een vierdaagse vergunning nodig.... omdenken dit is de toekomst!
Anders is dit meteen de laatste keer ben ik bang. En om die reden kan je beter slim zijn en lekker komen genieten.
Ik organiseer dit niet, vuurvent alle crdts hij is de baas zonder hem was dit nooooit gelukt, laten we dit heel houden en koesteren! Vergeet alle onzin in vuurwerkland, maak er een feestje van.