Kruitfunding Mascleta Nocturna 29 oktober 2022 - Eibergen

Tot 10 Oktober 12:00 heb je de tijd om een VIP plek te scoren voor de Mascleta Nocturna die zaterdag 29 oktober plaatsvind op De Maat, Eibergen.
Nieuwe video zal ik 15 Oktober uploaden met de laatste informatie omtrent de mascleta.
Tot dan!

Dus tot 10 Oktober wordt de donatie nog meegenomen voor de show van dit jaar?

In deze video laat ik de laatste info weten omtrent de Mascleta Nocturna!
Iedereen bedankt voor de donaties, samen hebben we dit weer mogelijk gemaakt!

Voor de mensen die voor 10 Oktober een donatie hadden gedaan van 50 euro of meer geldt het volgende. VIP+RONDLEIDING: Om 15:00 dien je op aangegeven locatie aanwezig te zijn, vanaf daar zal je in groepjes van ongeveer 10 personen een rondje over het schietveld doen en krijg je wat te horen over de show, hierbij krijg je gelijk je VIP bandje waarmee je in de avond vanaf 18:30 terrecht kan op het VIP TEREIN wat aangegeven is in het groen op de plattegrond. (Zorg dat je voor uiterlijk 19:45 je in het VIP gedeelte bevind, anders krijg je geen toegang meer)

Voor de mensen die voor 10 Oktober een donatie hadden gedaan van 25 euro of meer geldt het volgende. VIP: Vanaf 18:30 kun je terrecht bij het groen gemarkeerde gebied, hier krijg je je VIP bandje waarmee je toegang krijgt tot het VIP gedeelte. (Zorg dat je voor uiterlijk 19:45 je in het VIP gedeelte bevind, anders krijg je geen toegang meer)

Doneren is niet meer mogelijk voor VIP of VIP+Rondleiding.

Adres: De Maat, Eibergen. Zaterdag 29 Oktober 20:00

Tot dan!

Naamloos.jpg

Dat staat er wel ja:

"EIBERGEN – Op 28-29-30 oktober vindt het Halloweekend in Eibergen plaats. Met op zaterdag (29 okt) voor de laatste keer de XXL vuurwerkshow. Nog één keer zal Eibergen op een spectaculaire wijze verlicht worden."

en

"Ook zij dragen hun steentje bij om nog één keer deze show te mogen beleven in Eibergen."

Maar Luuk kan daar natuurlijk beter zelf iets over zeggen dan dat we afgaan op de media.

Het komt alleen weer zo negatief over. Wees eens een keer enthousiast als nieuwsbron,maarja welkom in nederland waar het negatieve nieuws telt

Is om de tegenpartij een beetje tevreden te houden/meer bezoekers trekken, maar als we willen kunnen we een ander jaar gewoon weer los hoor als er animo is :) komt binnenkort nog een uitgebreider artikel over de show.

het weer.jpg
Het weer ziet er in iedergeval helemaal top uit!
Waar we verleden jaar een berg regen hadden wordt nu helemaal goed gemaakt!

Ik heb de show direct toegevoegd in de showkalender.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Tot zaterdag!

@Vuurvent, komen er dit jaar weer mensen van Europla om mee te bouwen?

Provincie: Gelderland
Stad/dorp: Eibergen
Datum: Zaterdag 29 oktober 2022
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Professioneel
Bijzonderheden: Kijk voor meer info over de kruitfunding in het showtopic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62084-Kruitfunding-Mascleta-Nocturna-29-oktober-2022-Eibergen

www.vuurvent.nl
www.dreamfireworks.nl

Ik heb de show direct toegevoegd in de showkalender.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Tot zaterdag!

@Vuurvent, komen er dit jaar weer mensen van Europla om mee te bouwen?

Provincie: Gelderland
Stad/dorp: Eibergen
Datum: Zaterdag 29 oktober 2022
Tijdstip: 20:00 uur
Schietbedrijf: Dream Fireworks
Max. kaliber: Professioneel
Bijzonderheden: Kijk voor meer info over de kruitfunding in het showtopic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62084-Kruitfunding-Mascleta-Nocturna-29-oktober-2022-Eibergen

www.vuurvent.nl
www.dreamfireworks.nl

Thanks.
Komen weer 2 man ja van europla mee.

En kaliber was verleden jaar 2,5 en 70mm dat zal nu weer zijn.

Voor de liefhebbers die a.s. Zaterdag naar het mooie Eibergen afreizen is er veel meer te beleven dan alleen een top vuurwerkshow!

Het is namelijk Halloweekend!

Zaterdag 29 oktober

10.00 - 17.00 uur | Najaarsmarkt (kraam huren? Mail dan naar [email protected])

12.00 - 19.30 uur | Proef EET - De heerlijkste najaarsgerechten van onze Eibergse en lokale horeca

12.00 - 19.30 uur | Terras op de Brink met LIVE muziek 20.00 uur | XXL Vuurwerk, unieke XXL vuurwerkshow op de Nieuwe Maat

20.00 - 01.00 uur | SUPER feest in de tent met 538 DJ'S on tour, aflsuitend met de PARTYSQUAD

Mocht je nou blijven overnachten dan is er op zondag ook nog van alles te doen!

Zondag 30 oktober

11.00 - 17.00 uur | Najaarsmarkt (kraam huren? Mail dan naar [email protected])

11.00 - 16.00 uur | Koopzondag

12.00 - 16.00 uur | Kindermiddag in de tent

12.00 - 20.00 uur
| Proef EET - De heerlijkste najaarsgerechten van onze Eibergse en lokale horeca

12.00 - 20.00 uur | Terras op de Brink met LIVE muziek Vanaf 16.00 uur | LIVE band KALIBER in de tent inclusief Eibergen Onderneemt Bedrijven Borrel

Meer info:
https://www.ineibergen.nl/halloweekend

Wil je nou weten wat de grotere parkeerplekken zijn in Eibergen?
Check dan even deze Maps link

Hopelijk tot zaterdag voor een portie klapperende broekspijpen.

ezgif-3-a1ba71a1e9.jpg

Vorig jaar waren wij iets te laat weggereden. Uiteindelijk 10 min voor aanvang van de show aangekomen in het dorp en prima kunnen parkeren en gewoon de mensen gevolgd naar de show. Was goed te doen.

Is er genoeg parkeerplek daar of het advies om heel vroeg te komen?

Zelf heb ik vorig jaar geparkeerd bij de Lidl, maar er is genoeg parkeergelegenheid in het dorp. Ikzelf probeer dit jaar weer te parkeren bij de Lidl, want dan was het iets van 5 minuten lopen.

Het weer wordt in ieder geval perfect!

We verwachten wel drukte, mede omdat het lekker weer wordt. Ik zou wel optijd zijn, zelf gaan we kijken of we meer ruimte kunnen creëren voor het publiek.
Tot zaterdag

Back
Bovenaan