Kruitfunding Mascleta Nocturna 29 oktober 2022 - Eibergen

Begin nu toch spijt te krijgen dat ik niet ga:sad:

Iedereen die gaat: veel plezier. Mooi weer en dichter op de knallers.

Echt een geweldige mascleta meegemaakt! Na de editie van vorig jaar met alleen maar regen , kon het weer dit jaar niet beter. Alles ging heel gemoedelijk, super geregeld en een fijne sfeer hing er. Vanaf de VIP plek stond je echt perfect op de zijkant van de show en stond je precies goed voor de shapes. Ik herkende de Jorge BS120 ( 30mm prof salute blok ) maar die is een stuk slechter geworden in de jaren, de Triple Thunder Stars van Bonfireworks ging niet eens zo heel veel zachter. Echt een top cake is dat, voor mij de ideale vervanger van de oude Secret Salute. De tails, reports, shells waren echt een top toevoeging op de mascleta. Ik was bang met de wat kleinere kaliber trueno's en op het dempende gras dat de knallen tegen zouden vallen maar dat was absoluut niet het geval! Uiteindelijk zelfs trillende trommelvliezen gehad haha, zeker met die 50 grams ground salutes en tijdens de Terremoto. De finale na de terremoto was ook heerlijk en lekker verrassend voor de gene die een mascleta/nocturna niet kennen.

Echt super bedankt voor deze editie Vuurvent en iedereen die heeft meegeholpen! Volgend jaar lekker opnieuw organiseren en hopen dat er dan nóg meer gedoneerd wordt.

Was een gehaast om toch nog te kunnen komen, maar wat heb ik genoten zeg!
Mijn complimenten en grote dank voor deze prachtige show!

Zie mijn video hieronder, gefilmd met 2 camera's.

Special thanks to Luuk/vuurvent wat heb ik genoten zeg!!
Als er weer een editie komt ben ik er weer bij!

Er staat al genoeg film materiaal op maar dit is mijn bijdrage gefilmd met iPhone 13 4K 60 fps.

Back
Bovenaan