Krimpen aan den IJssel 15-09-2010

Wel grappig om te zien dat er zoveel freaks in ongeveer hetzelfde gebied wonen:) Volgende keer naar een betere show met z'n allen?

:bye:

zelfde mening als masterbsc,
die gasten met die zena trui laat ff weten wie jullie zijn;)
@hierboven haha de reistijd niet waard een kwartiertje in de bus:p

Hahaha maar moest zeiken man :D

Nee maar was kwart over 11 thuis, en ging om 10 voor half 9 de deur uit snapje? Voor die 10 minuutjes aan budget cake's waar geen opbouw of iets in zat, vind ik het toch eigenlijk wel verspilde moeite.

Wel grappig om te zien dat er zoveel freaks in ongeveer hetzelfde gebied wonen:) Volgende keer naar een betere show met z'n allen?

:bye:

Zeg even wanneer.
Mijn vriendin woont 15 min van Krimpen aan den IJssel af en aangezien ik er vaak ben, kan ik ook wel een showtje meepikken met de freaks.:)
Ik ga in ieder geval as zaterdag naar Leidschendam, misschien iets te ver uit de omgeving voor jullie?:p

Zeg even wanneer.
Mijn vriendin woont 15 min van Krimpen aan den IJssel af en aangezien ik er vaak ben, kan ik ook wel een showtje meepikken met de freaks.:)
Ik ga in ieder geval as zaterdag naar Leidschendam, misschien iets te ver uit de omgeving voor jullie?:p

Oww neej hoor, ben dr ook bij :D :p

Heren bedankt voor het plaatsen van de filmpjes en de foto's, het was in ieder geval een hele gezellige avond en dat is ook belangrijk ook al was deze show niet denderend. Bedankt voor de gezelligheid en wordt vervolgd aanstaande zaterdag in Leidschendam om 23.00 met prof max. 6 inch :)

@Denjo : dus daar heb je je antwoordt :D:D

Back
Bovenaan