Krimpen aan den IJssel 15-09-2010

moontan

VWC lid
Wanneer: 15 september 2010
Plaats : Krimpen aan den IJssel
Provincie : Zuid Holland
wie : Beko Vuurwerk BV
wat : info volgt
tijd : 22.00 uur

Vuurwerkshow ivm de wielerronde

Sluyk Badkamers en Keukens Lekkerkerk zorgt voor een knallende afsluiting van De Ronde van Krimpen op woensdagavond 15 september met een spetterende vuurwerkshow.

Als de Elite- en Belofterenners moegestreden zijn gefinisht na een criterium van 80 kilometer over een sfeervol verlicht parcours aan de Parkzoom, zullen de drie beste renners gehuldigd worden op het podium met beker, bloemen en zoenen van de rondemiss. Na deze feestelijk gebeurtenis is het tijd voor een spetterende finale. Een schitterende vuurwerkshow zal het wielerevenement rond 22.00 uur knallend afsluiten.

Vuurwerkspektakel Nico Sluyk is liefhebber van vuurwerk. In de Krimpenerwaard is hij bekend van Sluyk Badkamers en Keukens Lekkerkerk, in Rotterdam Prinsenland van Doe Land Sluyk. Maar op het einde van elk jaar is Nico druk in de weer met de verkoop van prachtig sier- en knalvuurwerk op de Jacques Dutilhweg 325 in Rotterdam. Toen hij hoorde dat in Krimpen een sponsor voor het vuurwerk werd gezocht, was hij gelijk enthousiast. "Daar ga ik voor zorgen. Dat is een perfecte manier om wat moois voor de Krimpenerwaard te doen en tegelijk te laten zien wat Sluyk allemaal in huis heeft", was zijn reactie. "Wij mogen als officieel dealer de Diamond Collection verkopen, die is hartstikke mooi! Bij de wielerronde kunnen de mensen ons vuurwerk zien en vanaf 15 december start bij ons de voorverkoop van vuurwerk voor oud en nieuw.

" Rob de Hair, voorzitter van Wielersport Promotie Rotterdam is blij dat het ook dit jaar weer helemaal goed is gekomen: “Als klap op de vuurpijl kunnen we de toch al mooie Ronde van Krimpen nu helemaal feestelijk afsluiten met een schitterend vuurwerk. Vorig jaar dankzij Breedveld Staal, nu dankzij Sluyk.

Als Nico Sluyk het vuurwerk sponsoort zal het vuurwerk uit zijn eigen bunker komen. dus consumenten vuurwerk wat ook aan het einde van het jaar te koop is in zijn winkel.
dit is dan eigenlijk zijn demo, maar dan in de vorm van een showtje.

(net als het vuurwerk van de furiade in maasslsuis)

Zijn dit allemaal mensen die uit krimpe komen of die er vlakbij wonen? ( voor de mensen die zeggen dat ze komen )

Wat een ''show'' zeg... jammer. Veel dezelfde potten gezien, geen opbouw in de show, geen finale, noudelijks mooie produkten....

Ciao:bye:

Zag een groepje van 4 mannen met Original truien aan en een statief netjes neergezet haha. Dacht gelijk, die zijn van het forum. Maarja dit showtje stelde geen reed voor. Doorlont projecten van je eigen oud en nieuw zijn nog wel beter. De boeketjes waren echt minimaal, sommige effecten waren nog wel leuk maar alsnog een klein boeket. Opbouw was er niet en de finale waren wat simpele boeketjes met een wat sneller tempo.

Moeite waard? mwah , om in de sfeer te komen zeg ik ja. Maar kwa reistijd enzo was het de moeite niet waard.

zelfde mening als masterbsc,
die gasten met die zena trui laat ff weten wie jullie zijn;)
@hierboven haha de reistijd niet waard een kwartiertje in de bus:p

Ik was 1 van het groepje van 4 (had geen zena trui)

dit was echt een goedkope show kleine effecten, veel de zelfde produkten.
helaas , dacht dat Beko mooi vuurwerk in hun collectie had.
waarom schieten ze dan die goedkope troep de lucht in. ??

Om het zo goedkoop mogelijk te houden denk ik.. Dit was gewoon een soort reclame voor hem ( Nico sluijk ) zodat mensen vuurwerk bij hem gaan kopen, maar wat dus gefaald heeft. Denk dat juist minder mensen vuurwerk bij hun zouden gaan kopen als ze dit zien dan juist meer.

Ik wel met trui :p

Bij aankomst had ik er eigenlijk meer van verwacht, zag toch aardig wat cake`s staan. :-)
Zelf heb ik niet echt een oordeel over de show,ik was teveel bezig met me foto camera, die wou niet helemaal mee werken vanavond :@
Wat wel erg jammer is, was de harde wind daardoor kwam het vuurwerk niet echt tot zijn recht kwam. En het was wel een rustig showtje qua afwisselende effecten of verschillende cake`s. Voor mijn gevoel erg veel van het zelfde wat de lucht in werd geknald.

Filmpje zal morgen komen.
Gr stefan

1.gif

2.gif

3.gif

zelfde mening als masterbsc,
die gasten met die zena trui laat ff weten wie jullie zijn;)
@hierboven haha de reistijd niet waard een kwartiertje in de bus:p

Ik was een van die gasten met Original trui :cool:

Show vond ik zeer zeker niet denderend en zoals al gezegd gingen er veel dezelfde effecten de lucht in en ook de wind speelde een rol dat de veelvuldig geschoten kleine boeketten ook nog eens in de lucht verwaaiden.
Ik vind het jammer dat ze bij deze show niet de wat grotere cakes hebben gepakt, het leek inderdaad wel of ze van het kleine grut af wilden. Maar ik weet natuurlijk niet wat hun opdrachtgever wilde.

Back
Bovenaan