kamilpieper
VWC lid
Mooie box voor 6 tientjes 2kilo kruit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie box voor 6 tientjes 2kilo kruit
Bij valk was ie afgelopen zaterdag voor minder dan 50 met btwactie
Iemand enig idee wat het totale gewicht is en de kruitafmetingen?
Thanks voor het filmpje bolle-040. Ik deel je mening helemaal. De prijs is schappelijk, maar op 3e cake(goud) na vind ik het niet heel bijzonder. Complimenten overigens voor je filmpjes. Mooi camera werk, alles helder in beeld. Voor ik iets aanschaf, kijk ik altijd eerst op jouw youtube kanaal voor beeldmateriaal. Top!
Leuk om te lezen, Daar doen we het mede ook voor!
Achter af een beetje spijt dat we deze toch gekozen hebben. Het was namelijk zo dat bij Elblanco in Eindhoven deze niet meer leverbaar was. De Kracherblits was samen met een maat besteld voor zijn salvo's dus we stonder er eik op om deze te krijgen ipv de uberblitz. Uberblitz was tevens een stuk duurder en meer kruid. Na beetje zeuren gingen ze rond bellen en bleek er nog 1 te staan in Helmond. Dus daar naar toe gereden om hem te halen. Achter af dus beter voor de Uberblitz kunnen gaan haha![]()
volgens mij valt het verschil in de hoeveelheid kruid wel mee , alleen veel minder schoten natuurlijk in de Uberblitz waardoor alles vanzelfsprekend stukie groter is en harder klapt
ik heb hem toch maar besteld dit jaar ! ( alle boxen eigenlijk van de blitz serie want het zijn echt super prijzen
De prijs van deze boxen is inderdaad ook hetgeen wat mij aantrok. Aangezien de kracherblitz nu in de voorverkoop afgerond 60eu kost heb je voor 15eu p.cake een hele leuke combibox. Ook de megablitz is z'n leuk koopje voor 9eu p. cake