Kracherblitz

Had deze ook besteld. Zojuist te horen gekregen dat hij niet leverbaar is. Krijg vervanging. Product is ook niet meer op de zenavuurwerk.nl website van mijn leverpunt te vinden.

Had deze ook besteld. Zojuist te horen gekregen dat hij niet leverbaar is. Krijg vervanging. Product is ook niet meer op de zenavuurwerk.nl website van mijn leverpunt te vinden.

Ik hoop dat je dan een andere mooie box van zena krijgt, naar mijn idee hebben ze nog genoeg andere mooie boxen.

Zou wel jammer zijn als deze is afgekeurd , heb m ook besteld .

Maar als er een goed vervangings product voor in de plaats komt ben ik ook tevreden :p

Op de site van vuurwerkland - steenbergen staat dat die is uitverkocht.
Heb een email naar vuurwerkland gestuurd.

Zojuist een mail terug gehad. Hij is gewoon leverbaar alleen bij vuurwerkland - steenbergen volledig uitverkocht.

Ik had besteld via zenavuurwerk.nl en een afhaalpunt. Als ik verschillende afhaalpunten kies, dan zie je dat het product niet meer op de website staat. Ik kreeg overigens rechtstreeks van het afhaalpunt bericht. De vervanger is voor mij de UberBlitz geworden.

Vraagje, ik heb twee van deze cakeboxen opgehaald. Maar de nummers op het label en de stickers op de bovenkant van de cake matchen niet. Hoe moet ik nu weten wat de juiste volgorde is?

Vraagje, ik heb twee van deze cakeboxen opgehaald. Maar de nummers op het label en de stickers op de bovenkant van de cake matchen niet. Hoe moet ik nu weten wat de juiste volgorde is?

Hier ook, label matched niet met sticker bovenop.

label staat 1, op sticker 4
Label staat 4, op sticker 1

Cake 2 en 3 kloppen wel bij mij.

Bij mij ook.. heb die witte stickers aangehouden erboven op. Kwam makkelijker uit met men lontjes. Anders paste die niet terug in de doos

Wat een mooie box was dit we hadden er 2 volgend jaar een stuk of 4 allemaal doorlonten heb je een waanzinnig spektakel, heel veel tempowisselingen en dat voor 6 tientjes prima bak

Voor 60 euro een prima box, vooral het goud bleef mooi hangen. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat de box 2 kg kruit bevat. De boeketten waren soms voor mijn gevoel kleiner. Voor 60 euro een top box!

Back
Bovenaan