@dinkydau
Het zijn niet allemaal buitenlanders die dat doen, ook veel autochtone Nederlanders die hier even hard aan meedoen. Vooral als de blanken bij het groepje buitenlanders wil horen en dezelfde 'slang', gedrag en houding aanneemt.
Ikzelf ben van Hindoestaanse afkomst en ik haal geen rottigheid uit. Evenals mijn vrienden en familie. Ik ken genoeg 'Koranlezers' die zich ook niet bezighouden hiermee. Dus om nou een hele groep te gaan veroordelen..
@hamtaro
'een enkeling'
Dus iedereen behalve een handjevol buitenlanders is op het slechte pad..? Serious Dude..?!
Ik snap best dat veel mensen met oogkleppen oplopen en enkel verhalen in de media geloven. Maar de realiteit is anders. Praat maar een keer met een buitenlander(de meesten zijn overigens gewoon hier geboren en getogen) en leer elkaar kennen. Ik weet zeker dat het vooral aan jezelf zal liggen, als je je mening niet bijsteld dan.
Ps. Ik zie trouwens nergens dat deze 'domme' koper door buitenlanders is beroofd.. Of pakken jullie elke beroving aan om met vooroordelen te strooien