Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heel simpel, nee. Ik heb dan simpel weg geen tijd en zin om naar een winkel te graan. Ik wil dan lekker stoken met de kids, mooi aan het cat1 spul.

Ik heb eigenlijk de laatste verkoopdag nog nooit iets gekocht...wel de afgelopen jaren lopen twijfelen om het wel te doen :D

Bijvoorbeeld een product dat iemand al heeft gestookt en heel erg goed is, of een product dat eruit gaat en wellicht volgend jaar niet meer te krijgen is...duivelse dilemma's :D

Laatst bewerkt:
Altijd nog even Duitsland in, naar de Aldi/Lidl/Rewe, noem maar op.
Effe lekker graaien.

Voor hoeveel? Ik kijk niet zo nou.... :devil:

Vorig jaar alleen wat f3 single shots bijgehaald voor een prima prijs maar verwacht dit jaar niks op de dag zelf bij te halen. Gaat ook helemaal niet passen denk ik om het mee terug te nemen:bonk:

Eigenlijk altijd nog wel iets kleins voor de heb. Een fonteintje of wat ander klein spul. Meer dan €20 is het eigenlijk nooit dus cakes enz sowieso niet :D

Nee, ik koop helemaal niets meer op de 31e. Heb me redelijk weten te bedwingen als het gaat om (dure) impuls aankopen. Dit jaar maak ik het lijstje al compleet middels de freakacties / bestellingen.

Normaal niet, maar vorig jaar nog wat single shots extra gehaald nadat er zo positief over werd geschreven. Geen spijt van gehad :)

De drang is er zeker om tijdens het afhalen nog meer mee te nemen. Echter, kan ik ook wel goed zeggen en nu is het genoeg. De afgelopen jaren is het dan ook bij 2 tientjes max gebleven. Zo nam ik in 2018 nog een doosje Eccentric Shots mee. Had die nog niet besteld en nadat de eerste testfilmpjes verschenen, had ik toch wel zoiets van: die kunnen gewoon niet ontbreken. Bij een andere winkel toen nog een doosje Dumbum single shots meegenomen, want die stonden op het moment van bestellen nog niet online.

Afgelopen jaar één setje Trueno rockets meegenomen tijdens het ophalen van de Magnum bestelling. Daar is het verder ook bijgebleven en dat was prima.

Screenshot_20201002-134019_Gallery.jpg

Meestal wel. Heb een lokale dealer zitten met wat leuk klein spul maar daar heb ik nooit genoeg van voor een voorbestelling dus dat haal ik los. Verder niet

de voorlaatste dag trouwens wel :D De laatste verkoopdag ben ik druk zat met van alles en nog wat, dus geen tijd om naar een winkel te gaan. Daarnaast moet ik natuurlijk ook lekker cat 1 afsteken met mijn zoontje van twee (wordt hem met de paplepel ingegoten hoor :D).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan