Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is mij dit jaar gelukt niks bij te kopen bij het ophalen van mijn 1e bestelling. Dat is al heel wat. De andere 2 daar hebben we het niet over.... dit jaar kijken of ik gewoon alles optijd kan bestellen zodat ik dit niet meer doe maar ik verwacht dat ik dat ook dit jaar weer niet ga waarmaken. Het optijd bestellen wel maar het toch nog bijkopen niet.

Heb Triton XXL op impuls aangekocht, productiefilm zag er goed uit en in de winkel indrukwekkende bakken.

Helaas was de uitwerking een stuk minder dan verwacht. Zonde geld.

Spijt van een product omdat je dr achteraf achterkomt dat Lesli de importeur is, wat een flauwekul zeg...
Denk meer een principekwestie door producten die verboden worden de afgelopen jaren. Geen idee of lesli daar echt veel over te zeggen heeft maar zoiets heb ik hier ergens ooit gelezen. Ach, ieder zijn eigen keus toch.

Mij boeit het geen reet welke importeur eraan gekoppeld is. Presteren is halen :)

Denk meer een principekwestie door producten die verboden worden de afgelopen jaren. Geen idee of lesli daar echt veel over te zeggen heeft maar zoiets heb ik hier ergens ooit gelezen. Ach, ieder zijn eigen keus toch.

Mij boeit het geen reet welke importeur eraan gekoppeld is. Presteren is halen :)
Dat kan, en inderdaad ieder zn eigen keuze. Maar om dan achteraf te gaan zeggen dat je spijt hebt van die aankoop damn wat ver gezocht zeg. Alsof hun juichend op tafel staan om die paar euro...

Zoals je zelf al zegt mij boeit het ook helemaal geen ene moer waar t vandaan komt, als t goed is dan komt t er gewoon...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan