Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel soms doe ik wel eens inkopen voor het jaar er op.
Bijvoorbeeld met de salutecake1 van Schuurmans. Ding ging zo hard!! Kon een karton kopen en heb ik gedaan omdat ik wist deze gaan er uit.. dus nog 2 jaar plezier van gehad.
Dat heb ik toen ook zo gedaan met de Romeinse kaarsen en singleshots.
Helaas ben ik er nu inmiddels wel door heen.
Voor dit jaar heb ik niets op het oog.

In de regel koop ik niks bewust voor het volgende jaar, wel kijk ik naar producten die er wellicht uit gaan. Zoals in het verleden dd romeinse kaars en de thunderkings, hiervan heb ik er tot op de dag van vandaag nog steeds extreem veel van over. Misschien kan ik hier nog wel een jaar of 5/6 mee vooruit.

Verder dit jaar kijken naar wat compounds die ik toch dubbel haal of bewaar gezien de prijs stijgingen die komen. En heel eerlijk, als het echt te slecht weer is bewaar ik 85% van de collectie.

Doelbewust producten inslaan heb ik alleen met de single shots gedaan. Verder hou ik altijd wel wat over. Vorig jaar wat boxen expres bewaard vanwege het weer. Gezien de hoge prijzen en de schaarste van de 30mm boxen overweeg ik nu wel om wat producten te bewaren voor volgend jaar.

Ja, ik koop altijd best wat om te bewaren. Omdat het niet meer beschikbaar is volgend jaar, of omdat het voor een erg goede prijs te koop is.

Niet echt bewust. Er blijft vaak wel een cakeje over. Dit jaar wel wat Funke klein spul ingeslagen zoals de Höllenfeuer en de Geysir Caliber C vanwege de schaarste.

In principe gaat alles wat ik koop ook op. Soms blijft er wel eens wat over maar ik heb dit jaar voor het eerst bewust iets besteld om te bewaren zodat ik hier nog een paar jaar plezier van kan hebben. Dit product is al enige tijd uit het assortiment en heb er nu een paar extra besteld.

Ik heb afgelopen jaar inderdaad een grote hoeveelheid single shots gekocht… 7 pakken bulk packs zegmaar, maar dat was eigenlijk voor t eerst, ook heb ik nog 2 16 shots cakes over gehouden vanwege de wind die flink toenam toen ik er achter kwam dat ik die nog had staan… maar ja die hebben het einde van dit jaar niet gehaald:D

Dit jaar wat extra uitloop producten nog gekocht zoals bijv. de Mega Mine / BFC. Nu hopen dat ze ook daadwerkelijk bewaard blijven en niet gestookt worden dit jaar :blink:

Niet bewust nee. Het is niet zo dat ik denk, dit koop ik alvast voor volgend jaar. Wat ik koop, probeer ik ook hetzelfde jaar weer op te maken! :D

Zeker, meestal een aantal goede fonteinen en wat fonteinpakketten. Zo kunnen we mooi het meeste cat1. spul laten liggen. En stoken we vanaf oktober al mooi kwaliteits vuurwerk!

Sinds de discussies over verboden zo ver zijn gegaan: JA.

Voorheen nooit.
Maar afgelopen jaren bewust altijd extra groots ingekocht.

Vorig jaar zo ontzettend veel bewaard vanwege de TE harde wind hier, dat nieuw bestellen eigenlijk niet eens nodig is. Maar uit voorzorg bestellen we toch maar extra veel. En heb er tegenwoordig geen moeite meer mee om spullen te bewaren en écht niet tussentijds af te steken.

Daarnaast enkele uitloop producten (al dan niet tegen gereduceerd tarief) extra ingeslagen.

Lastige keuze dit jaar. Aan de ene kant zijn de prijzen bij veel winkels zo flink gestegen dat extra inslaan wel een hele erge luxe aan het worden is. Aan de andere kant ben ik erg huiverig wat een overwegend links kabinet van de traditie zal overlaten in hun Kruistocht tegen 'klimaatverandering'...

Ja, sinds vorig jaar. Maar in zeer beperkte mate en puur wanneer ik weet dat het mogelijk een uitloopartikel is, zoals dit jaar bijvoorbeeld de Rat van China Red. Daar heb ik er eentje extra van besteld.

Vaak hou ik wel wat over, dan heb je alvast een mooi begin van je verzameling voor t jaar erna.
Ik bepaal echter niet vooraf wat er bewaard word.

Kom ik wat uitloop artikelen tegen die ik moet hebben, koop ik ze altijd wel x5. Kunnen zowel cakes als cakeboxen zijn. (oud pangu of evo spul)

Heb dit jaar wel diverse uitloop artikelen in meervoud gekocht zodat ik er volgend jaar ook nog van kan genieten!

Voorheen nooit, maar sinds ik afgelopen jaar de 1.2" Freestyle Madness in de straat had staan, heb ik er dit jaar 1 extra gekocht voor volgend jaar (batch 2022). Heb veel boxen gezien en gehad de afgelopen jaren, ook blokken van illegale merken, maar deze box is echt helemaal naar mijn smaak! Een klein beetje jammer van de pauzes, maar de effecten zijn werkelijk subliem.

Ik koop alleen extra in als het een uitloop artikel is. Voor de rest doe ik dat nooit want anders steek ik alles per ongeluk alsnog af

Vorig jaar nog enkele Evolution Fireworks Pro-Fire cakes kunnen bestellen hier in de buurt bij een winkel, waren ook meteen de laatste .

Heb elke nog wel dubbel kunnen bestellen voor 35 euro per stuk maar dat vond ik het wel waard , ging om 2x Green Flashing , 2x Golden Willows en 2x Coco Blue zodat ik dit jaar van elke cake er nog 1 heb :)

Dit jaar heb ik niet het plan om wat te bewaren, maar dat ligt er natuurlijk aan hoe het weer wordt .

In principe koop ik niet bewust voor het jaar erop, maar dit jaar heb ik een karton Popcorn Fountains met een leuke korting kunnen regelen. Ik verwacht niet dat ik die alle 16 dit jaar op ga maken, hoewel ik nog wel twijfel of ik er niet een leuk projectje van kan maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan