Ik koop vrijwel nooit iets met de intentie om het te bewaren voor een volgend jaar. Er blijft nog wel eens een setje fonteinen of wat ander klein spul F2 of F1 over, maar veel is het meestal niet. Vorig jaar heb ik hier een uitzondering op gemaakt. Toen heb ik bewust een aantal pakjes Bengalfeuer Mix van Funke extra gekocht om te bewaren voor aankomende jaarwisseling. Nu deze voorlopig niet meer terugkomen en ik ze voorlopig nog niet tegen ben gekomen in de winkels, lijkt dat een goede zet te zijn geweest.
Al zijn de meeste acties momenteel wel aflopend. Hier en daar is er toch nog iets voor een zeer scherpe prijs te bestellen. Van andere liefhebbers hoor ik weleens dat ze wat extra kopen om te bewaren voor volgend jaar uit angst voor verdere prijsstijgingen of een mogelijk toekomstig verbod op een productcategorie of simpelweg doordat de kruitstress al toeslaat. Slaan jullie extra in of moet dit jaar alles op?
Al zijn de meeste acties momenteel wel aflopend. Hier en daar is er toch nog iets voor een zeer scherpe prijs te bestellen. Van andere liefhebbers hoor ik weleens dat ze wat extra kopen om te bewaren voor volgend jaar uit angst voor verdere prijsstijgingen of een mogelijk toekomstig verbod op een productcategorie of simpelweg doordat de kruitstress al toeslaat. Slaan jullie extra in of moet dit jaar alles op?