Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik koop vrijwel nooit iets met de intentie om het te bewaren voor een volgend jaar. Er blijft nog wel eens een setje fonteinen of wat ander klein spul F2 of F1 over, maar veel is het meestal niet. Vorig jaar heb ik hier een uitzondering op gemaakt. Toen heb ik bewust een aantal pakjes Bengalfeuer Mix van Funke extra gekocht om te bewaren voor aankomende jaarwisseling. Nu deze voorlopig niet meer terugkomen en ik ze voorlopig nog niet tegen ben gekomen in de winkels, lijkt dat een goede zet te zijn geweest.

Al zijn de meeste acties momenteel wel aflopend. Hier en daar is er toch nog iets voor een zeer scherpe prijs te bestellen. Van andere liefhebbers hoor ik weleens dat ze wat extra kopen om te bewaren voor volgend jaar uit angst voor verdere prijsstijgingen of een mogelijk toekomstig verbod op een productcategorie of simpelweg doordat de kruitstress al toeslaat. Slaan jullie extra in of moet dit jaar alles op?

1 keer bewust iets ingekocht. Karton Funke Kometenbomben, nog geen moment spijt van gehad hehe.

Ja al wel wat gedaan, wilde nog meer doen maar financiën blokkeert dat momenteel. En afwachten of ik wat matig kan stoken om wat over te houden...als de lontjesziekte eenmaal start op oudejaarsavond...

Maar de transportkosten zijn geen schijn meer van het hoogtepunt. Dik een maand geleden al....dus waarom zou vw duur moeten zijn aankomend jaar?
Of de leveranciers houden standaard deze prijzen aan. Maar alles wat na half september is binnenkomen zou niet hoger geprijsd hoeven te zijn.

Dit jaar heel hard genieten en zeker wat extra inslaan voor volgend jaar. Er zijn ineens 12 gemeenten (waaronder die van mezelf) met een verbod. En al zal ik er niet minder om stoken, het zal er elk jaar moeilijker op worden dus een kleine voorraad kan zeker geen kwaad.

Nou ja, als het financieel haalbaar zou zijn dan zou ik zeer zeker wat extra in gaan kopen voor volgend jaar, ik heb nu voor in totaal 560 euro aan vuurwerk, ik denk wel dat ik niet alles zal opmaken, zoals ik het nu inschat denk ik dat ik sowieso de Holy Moly assortiment en één compound ga bewaren. Want het is natuurlijk niet alleen vanwege een mogelijke verhoging van de prijzen maar daarnaast of ik dan in de slappe was zit. Als het geld er niet is dan kan het duur of goedkoop zijn, dan kan je sowieso niets kopen. Dus, ik zou zelf wel extra inkopen voor volgend jaar maar daar dit er niet in zit zal ik wel wat overlaten voor volgend jaar.

JA, sla nu zeker wat extra in. Wil verzekerd zijn dat ik volgend jaar ook gewoon kan stoken. Denk dat het volgend jaar er niet goedkoper op gaat worden, dus nu iets extras kopen geeft een goed gevoel.

Nog meer mensen die wat extras besteld hebben voor volgend jaar?

Het was de intentie om een doosje brasilian assortiment oude batch te bewaren. Eerst maar zien of ik die uberhaupt straks nog krijg. Zit te twijfelen om 1 scream en 1 cairo crackling apart te houden, maar aan de andere kant vind 6 stuks tegelijk leuker dan 5 stuks haha.

Besloten om van de collectie voor dit jaar toch alvast een beetje apart te houden voor volgend jaar:

W Triple Layer
Pig
Rooster
2 x Cairo Crackling

Nee wil dit jaar alles op hebben. Heb altijd wel iets bewaard en zag tot mijn verbazing dat het er 2 of 3 jaar ligt :bonk:

Koop gewoon volgend jaar weer nieuw vuurwerk.

Nee doordat ik zo laat pas kon/besloot te shoppen ben ik al blij als ik 10min showtje bij elkaar krijg en daar moet ik al met wat duitse potjes gaan toveren om het tot zo lang te rekken, de laatste 2 minuten worden dan wel moddervettt

Nee doordat ik zo laat pas kon/besloot te shoppen ben ik al blij als ik 10min showtje bij elkaar krijg en daar moet ik al met wat duitse potjes gaan toveren om het tot zo lang te rekken, de laatste 2 minuten worden dan wel moddervettt

Niet beter om dat een show van pak hem beet 7 minuten te doen? Beter 7 minuten gas dr op dan het wat proberen te rekken?

Zojuist toch besloten het een en ander te bewaren ook. Gewoon om de zekerheid te hebben dat er iets kan worden afgestoken!

Heb hier een Yggdrasil staan uit 2019. Bewaar ik voor een mooi moment met perfecte weercondities. En zo vast nog wel een paar doosjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan