Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Normaal niet maar dit jaar wel gedaan. Aangezien de collectie van vorig jaar nog stond en dit jaar ook weer het nodige is bijgekomen gaan er wel wat producten de zolder op voor volgend jaar alvast.
Ik doe dit eigenlijk nooit. Elk jaar koop ik artikelen met de gedachte om het tijdens de jaarwisseling ook allemaal af te steken. Een enkele keer blijft er wat klein spul, zoals een verdwaalde fontein over, maar het is niet de insteek.
Nu we met het 2e achtereenvolgende jaar met een verkoop- en afsteekverbod te maken hebben, ben ik de afgelopen weken opzoek geweest naar de betere cat. 1 artikelen. Vorig jaar een combinatie gedaan van de Nico Bengalfeuer Rot Blink en de Iconic van Lesli en dat is erg goed bevallen. Die combi staat de 31ste weer op de planning. De Iconic is helaas uitlopend en daardoor heb ik een pakje extra meegenomen die ik dan bewaar voor volgend jaar. De Bengalfeuer Mix zijn mijn favoriet op F1 gebied. Hier ook een pakje extra van gekocht voor volgend jaar en misschien als we deze winter nog wat sneeuw krijgen dat ik ze dan afsteek.