Koningsdag Vuurwerk 2014.

.... ik twijfel nu tussen Arnhem en Spakenburg, beiden mooie locaties, met voldoende ruimte om ergens rustig te staan, nette shows voorgaande jaren, lastig:)

Beide shows op de films van vorig jaar zien er goed uit...
Alleen vorig jaar was het natuurlijk de Kroonswisseling
en had men misschien wat meer budget beschikbaar :wink:

Zat zelf te denken aan A'dam, maar na het zien van de beelden van vorig jaar
ook een twijfel ivm spakenburg. En het weer moet natuurlijk ook een beetje meespelen.

Ik weet het ook nog niet zeker. Voor mijn gevoel is er niet één show die er bovenuit springt. Houten was altijd mooi, maar dit jaar gaat die vlieger dus niet op. In Arnhem heb ik ook nog een keer gekeken en dat was ook leuk. Ik denk dat ik weer voor Arnhem ga dit jaar. 's Middags even de stad verkennen (er staan veel en diverse podia en andere evenementen in het centrum) en 's avonds vanaf de zuid kant van de Rijn dan de show bekijken. Als je aan de noordkant op de Rijnkade gaat staan, is het erg druk. De meeste liefhebbers zullen wel weer aan de zuidkant staan, neem ik aan. Mijn eigen stad is op koning(inne)dag altijd ontzettend dood. Iedereen en alles spaart z'n krachten voor 5 mei.

Ook een klein showtje in Katwijk, misschien leuk voor de mensen die liever in de bollenstreek willen blijven.

26 april
22:30 Spectaculair Vuurwerk
Restaurant Rijnmond. (Kanaaldijk)

Ik ben in ieder geval morgen in Wierden om te filmen :)
Vorig jaar door PyroMax een heerlijke show neergezet :D

Wordt ondertussen een mooi topic, ben benieuwd naar iedereen ze films en/of ervaringen.

Zelf heb ik uiteindelijk besloten naar Spakenburg te gaan, redelijk in de buurt. Geen zin om verder te rijden:)

Iedereen veel plezier, hopen op mooi weer en een mooie show!

Vandaag showtje bezocht in Montfoort. Was helaas niet veel. Duurde misschien krap 5 minuutjes met wat consumenten cakejes. Gelukkig was het 5 min rijden met de auto haha.

ik ga vanavond naar de sloterplas amsterdam, even kijken of dat wat is.
woon vlakbij maar ben nog nooit geweest.
begint tien uur en dit jaar aan de noordzijde..

Kan helaas niet naar Arnhem vnv vanwege gebrek aan vervoer.. Jammer maar helaas!

Back
Bovenaan