nick_2410
VWC lid
Antrag im Bundestag: Kommt bald das bundesweite Böllerverbot?
Die Linke möchte ein Verbot für das private Abfeuern von Feuerwerkskörpern durchsetzen. Welche Chancen hat dieser Antrag im Parlament?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat was in de tijd dat er een virus rond ging...In Duitsland wordt er druk gesproken over een vuurwerkverbod. Duitse deelstaten zijn het onderling niet met elkaar eens over een verbod, maar bondskanselier Merkel beslist aanstaande woensdag of het verbod er komt.
"Net als mijn collega’s het verbod in Nederland niks vinden, vind ik een verbod in Duitsland niks", reageert Hayo Wolff, vuurwerkhandelaar in Duitsland. In Nederland staat het vuurwerkverbod voor 2020 al vast, maar nu wordt ook in Duitsland gesproken over een verbod.
Met name de Groene partijen spreken zich uit voor een verbod, omdat het vuurwerk schadelijk zou zijn voor het...
- omepje
- Reacties: 10
- Forum: Media archief 2020
#%$+=> ….

Handhavingsplan
Het doel van het handhavingsplan is om de jaarwisseling zo veilig mogelijk te laten verlopen, incidenten tot een minimum te beperken en overtredingen effectief aan te pakken. In het handhavingsplan zijn (inter)nationale en lokale instrumenten, initiatieven en ‘best practices’ verzameld. Het plan dient als handreiking voor gemeenten, politie en andere (lokale) betrokken partijen om zich voor te bereiden op de aankomende jaarwisselingen.
Het handhavingsplan gaat in op verschillende thema’s: preventie, handhaving, opsporing, internationale samenwerking en aanpak in de grensregio’s en communicatie. Het plan is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met de politie, het Openbaar Ministerie, gemeenten, de Vereniging Nederlandse Gemeenten, de Inspectie Leefomgeving en Transport, het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en andere partners.

Ziek word ik ervan.Ja.... velen gaan wappie worden de komende jaren.
Je moet toch al blind zijn om hier geen coördinatie in te zien.
En ook andere partners.... zoals Europol en Interpol die de inbeslagnames in Duitsland coördineerden.![]()
Dan zijn we al minstens met 2.....Ziek word ik ervan.![]()