Kolner Lichter 17-07-2010

Kolner Lichter 17/07/2010
Evenement: Kolner Lichter
Plaats : Koln (Duitsland)
Wat : Professioneel vuurwerk (ca. 25 minuten)
Wie : Weco Feuerwerk
Tijd : Omstreeks 23.30uur

http://www.koelner-lichter.de/

StartseitePlan1000.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
is het vuurwerk nu verplaatst? of zie ik het nu verkeerd? Dat was toch altijd naast de Deutzerbrucke?

heeft iemand misschien tips voor een goed hotel op korte afstand van de schietlocotie?

gewoon ff via Booking.com kijken,
er zitten behoorlijk wat hotels in de buurt :)

moet zelf ook nog even kijken of dit erin zit dit jaar,
ben ik 2008 geweest en dat is prima bevallen :D

is het vuurwerk nu verplaatst? of zie ik het nu verkeerd? Dat was toch altijd naast de Deutzerbrucke?

Yes it is now between the Hohenzollern Brücke and Zoobrücke in Front of the Bastei on the Left Bank from the Rhine.

On the Right side you will find Tanzbrunnen in the Rhein Park.

A Tip the left Rhine sind is the Better one because all years i be there the wind and the smoke blows to the right side (Köln deutz)

Thank you Alex for your explanation, and tip. I think there is also a lot more space on that place at the Rhein for the thousands of spectators.

Blijft een leuke, om even een kort weekendje Keulen te doen.
Gezellige boel daar en een prima show meestal :)

Hotel is al geboekt, dat word weer een leuk weekendje.
Voor mij de 1e keer dat ik het vuurwerk ga zien vanaf de andere locatie dus ben benieuwd.
Altijd die gezelligheid tussen de 2 bruggen gewend:)

Leuk word dit jaar op mijn verjaardag geschoten:). Heb er regelmatig iets over gehoord maar nog nooit echt geweest. Wat voor iets valt er te verwachten.Een show die te vergelijken is met de kermis edities in Keulen? Die ken ik namelijk wel.

Leuk word dit jaar op mijn verjaardag geschoten:). Heb er regelmatig iets over gehoord maar nog nooit echt geweest. Wat voor iets valt er te verwachten.Een show die te vergelijken is met de kermis edities in Keulen? Die ken ik namelijk wel.

Nou Köln Lichter, dat is een klasse apart op youtube staan diverse filmpjes tot 8" geloof ik

herzlich Willkommen auf unserer Homepage zur Veranstaltung Kölner Lichter, die am 17. Juli 2010 am Kölner Rheinufer stattfindet. Nach dem erfolgreich durchgeführten Umzug im Jahr 2009, wird der Veranstaltungskern auch in Zukunft zwischen Hohenzollern- und Zoobrücke liegen. Hier bietet sich den Besuchern ausreichend Platz für ein entspannteres Veranstaltungserlebnis. Derzeit befinden wir uns mitten in den Vorbereitungen für unsere Jubiläumsausgabe. So arbeitet auch die Firma Weco bereits intensiv an neuen spektakulären Effekten für den Event. Schon jetzt können sich die Besucher auf einen erlebnisreichen und unvergesslichen Tag freuen.
Mit den beteiligten Behörden und Organisationen arbeiten wir derzeit die sicherheitsrelevanten und verkehrslenkenden Maßnahmen zu den Kölner Lichtern 2010 aus. Grundsätzlich werden die bewährten Konzepte aus 2009 verwendet, nur an einigen Stellen werden Optimierungen im Sinne der Besucher durchgeführt. Auch in diesem Jahr wird ab einem bestimmten Zeitpunkt, nach 17 Uhr die Innenstadt im Bereich der Uferzufahrten für den Verkehr gesperrt. Genauere Informationen hierzu und zu allen weiteren Maßnahmen werden auf dieser Homepage veröffentlicht, sobald sie feststehen. Schon jetzt möchten wir alle Besucher um Verständnis für die Maßnahmen bitten, die zur ihrer Sicherheit durchgeführt werden.

Diese Internetseite wird regelmäßig aktualisiert. Bis dahin finden Sie auf einigen Seiten noch die Infos aus 2009.

Auch im Namen unserer Partner und Sponsoren wünschen wir allen Besuchern einen schönen und stimmungsvollen Abend bei den Kölner Lichtern 2010.

Veranstaltungsbüro Werner Nolden GmbH
Leverkusen, den 23.04.2010

http://www.koelner-lichter.de/

Wie gaan hier naar toe? Ik laat het er van afhangen of ik een lift krijg van iemand. (tegen vergoeding van benzine uiteraard)
Want met de fiets is het voor mij net even te ver.:p

Fred, waar woon je ? als het niet te ver om is wil ik je best op komen halen en weer thuis brengen.

en ik rij gratis dus jij ook !

Mag je hier trouwens nog steeds gewoon je eigen eten en drinken meenemen?
Ik dacht een tijdje geleden eens gelezen te hebben dat ze met hekken wilden gaan werken, en geen eigen eten+drinken meer wilden toestaan... of was dat bij een andere show dan die van Keulen? Kan er effe niet meer op komen.

Mag je hier trouwens nog steeds gewoon je eigen eten en drinken meenemen?
Ik dacht een tijdje geleden eens gelezen te hebben dat ze met hekken wilden gaan werken, en geen eigen eten+drinken meer wilden toestaan... of was dat bij een andere show dan die van Keulen? Kan er effe niet meer op komen.

Dit was wel het geval met Bonn. Toen mocht je per persoon alleen 1 liter water meenemen. Misschien dat je die bedoeld? :)

Aah oke, dat zou inderdaad goed kunnen.
En ook bij de pyromusikale in Berlijn mocht het niet.
Ik denk dat ik daarmee in verwarring werd gebracht, zo te zien is er in Keulen niets aan het handje :)

jawel, als t goed is mag je ook in Keulen in dat park niks meenemen wat ik gelezen heb.
Maar keulen word toch de hele dag op t terras zitten en savonds een mooi plekje zoeken voor de show:)

Ah oke, dus toch...
Hm maarja, verder niet veel aan de hand inderdaad: gewoon lekker het terras op :)
Unsere Deutsche freunden zorgen altijd meer dan goed voor de inwendige mens namelijk :p

Back
Bovenaan