Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb even met Jeffrey afgesproken (Pyromovies) maar moet nog kijken of we daar kunnen komen omdat we iemand bij ons hebben met rolstoel.
Waren jullie met z'n 3en die aan het bqqen waren langs die pannenkoekentent?![]()
ja
Hoe weet jij dat dan?
Was trouwens Jeffrey niet, dat was ik met 2 anderen (Niet actief op forums). Ik was degene met zwarte trainingsbroek en een rode shirt of zwart met groene nikejas.
Stond een poosje daar in de rij te wachten voor een pannenkoek die het half uur wachten zeker weten NIET waard was!!
Ik had al wel zo'n vermoeden dat jullie Nederlanders waren maar wist niet zeker en stond in de rij te wachten. Weet eigenlijk wel zeker dat je me gezien hebt want je keek me nog ff aan. Ben lang, korte haren en had een groen shirt aan.
Ik zat een stukje verderop naar het midden. Zat er al wel de nodige uurtjes maar had echt perfect zich.
Volgende keer ga ik denk ik aan de andere kant zitten waar de tribune staat.
Daar kon je ook ideaal aan het water zitten.
Daar werd het ook pas later druk.
ik ga volgende keer ook daar staan en dan kunnen we wel wat afspreken.
Ik heb zoveel mensen gezien dus ik zou het echt niet weten
De helft gooide de pannenkoek ook weg en wij vonden het wel grappig om lekker met die geur daar voor die pannenkoekenkraam te gaan zitten haha.
Wel grappig dat we elkaar hebben gezien er nu achter komen haha.
We kregen wel enorm veel aandacht echt iedereen keek naar ons door dat barbequen naast de pannenkoekenkraam.
Ah...ok...stonden idd veel mensen de hele tijd daar en er lagen idd veel van die pannenkoeken her en der verspreid
Had je moeten zien toen jullie weg waren, die bbq's stonden er nog met vlees erop maar niemand meer erbijIedereen natuurlijk wijzen en lachen
Waar zijn jullie daarna gaan staan dan?
Hahaha we hadden geen honger meer
We zijn klein stukje verder gaan staan je weet wel die grote blauwe pijp of wat het ook is? en dan beginnen de bomen weer daar stonden we.
Stonden enkel wat mensen voor me maar heb alles helemaal kunnen zien want het waren maar wat kleine duitsers haha.
Het was echt een geweldige dag!![]()
We zijn klein stukje verder gaan staan je weet wel die grote blauwe pijp of wat het ook is? en dan beginnen de bomen weer daar stonden we.
Wij stonden ook vlakbij die blauwe pijp
Zegmaar bovenop dat heuveltje, rechts iets naast die pijp.
Keken precies tussen de bomen door!
We twijfelden gister nog wel ff om naar de overkant te gaan..
Maar wisten niet of het de wandeling waard zou zijn, en of je daar makkelijk bij kon.
Volgend jaar maar ff vroeg die kant op, ff checken.