Koersk Display box

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 739
Artikelnaam: Koersk Display box
Bruto Gewicht: 1956,70gr
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 252 st
Effectomschrijving: Samengesteld uit de beste producten die er op dit moment zijn. Assortiment van 4 producten met een afsteekvolgorde en geweldige opbouw. Finale van titanium salutes.
Tijdsduur: 94 sec
Stijghoogte:
Richtprijs: €.
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

739_koersk_display_box_600x250.jpg


Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
GOO LESLI!!! Sodeju, wat een super product. van begin tot het einde geweldig gewoon. deze komt op mn wish list
 
Wat een pracht bak, alleen de prijs. Als ze hetzelfde als rubero hanteren gaat deze zonder korting, maar als ze de prijzen vrijgeven, en er komt een mooie korting op, dan is deze zeker het overwegen waard.
 
Jaaa dit is zonder meer een prachtig product, let wel je ziet er 2 dat komt sowieso al mooi over. Zal er ook graag 2 willen en hoop dat we ze straks met mooie kortingen kunnen kopen....
 
Prachtig, Prachtig!!
Alle 4 de cake zijn werkelijk toppertjes en zouden ook gemakkelijk los verkocht kunnen worden.
Zeer zeker een geweldig assortiment!!
 
Echt een monsterlijke bak! Allemaal top effecten bij elkaar gestopt. Geen titanium salute finale zo als in de omschrijving.. Maar de finale is wel echt beest achtig!
 
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Super display box met een rustige, mooie start, opbouwend naar finale met crackling om te eindigen met dikke salvo´s.
Ja, deze mag er zijn:)

 
Mijn film:


Mooie waaier aan het begin met die gouden staarten, maar wat jammer van die ongelijke stijghoogte.
Tweede cake heeft extreem grote boeketten waarna de gehele lucht gevuld wordt met crackling. Nice!
Die derde cake werpt crackling muren op waar je bang van wordt! Eerst een mine en daarna een boeket om echt U tegen te zeggen! :shocked:
De finale cake braakt er ook een paar salvo's uit waar je misselijk van wordt. Je oren gaan er pijn van doen!

Al met al misschien wel de meest indrukwekkend doorlontcombinatie die ik ken! Oké, de prijs is met tweehonderd ook zeer hoog, maar ik weet zeker dat je er op en top kwaliteit voor terug krijgt!
 
Absoluut een mooie box, en is wat mijn betreft zijn geld wel waard.
Echter, de laatste twee cakes, de vetste, zijn ook los te koop. Ik koop ze dan liever los wat dat betreft.
 
Volgens mij haal je hiermee toch de oorlog de straat in wow! Echt een hele mooie box! Mooie cakes en harde finale.

 
Schitterende box hoor.
Opbouw is erg goed tails zien er gelikt uit.en daarna ist gewoon volle bak rammen geblazen
Zelf heb ik er geen 199,50 voor over. maar neemt niet weg dat het een mooi staaltje vuurwerk is
Ben blij dat ze de crackling cake los gaan verkopen.
Daar ben ik helemaal weg van!
 
Goede display box met voor een ieder wat wils.
Publiek ging helemaal uit z'n plaat. En met reden, want de laatste 2 cakes zorgde voor 'n flink potje geweld!

 
Back
Bovenaan