Knokke-Heist - Valentijn vuurwerk

Het ziet er al veelbelovend uit het is inderdaad strand aan rubendplein! Goed weer hier lekker droogjes

Ik kan met goed voorstellen dat mensen met dit weer het zekere voor het onzekere gekozen hebben, maar gelukkig was het vanuit Brabant goed te doen. Ik heb deze mooie show dan ook mogen aanschouwen.
Het was een hele mooie, goede getimede show op muziek en het ritje weer waard. Weer wat pracht bommen voor mij zien komen.
Complimenten aan H.C.

Wat foto's van mijn kant.

28v84nc.jpg

4sh5eh.jpg

2w6vxci.jpg

En een foto van de dikke finale
11gkd5l.jpg

Jullie hebben wat gemist hoor! Hier de video van deze prachtige show van vanavond. Fotos volgen nog! :)

Veel kijk plezier!

Oke, alvast 1 foto dan, gewoon omdat het kán en ik het leuk vind :D :

HC_KH_VALENTIJN_14-02-2013_000.jpg

Ik heb zeker wat gemist zo te zien, maar met de ijzel hier in Zuid Holland rond 16.00 heb ik voor mijn eigen veiligheid gekozen.

Thanks Jack ! Toppie !!
Oeeeee wat een geweldige nummers !!

p.s het filmpie hapert op 13.31 , weet niet al het een fout op Youtube is of een foutje van het monteren.

Godv... Heb echt weer wat gemist hoor. Leuke show, super producten!! Alleen de opening vond ik vergeleken met vorig jaar tegenvallen.

Wat een mieten hiero:p, was makkelijk te rijden hoor mensen heb zelf ook 2 en half uur moeten rijden hiervoor file loos notabene!
Show was erg goed, muziek keuze vond ik goed passend, timing was scherp, producten waren van hoogstaande kwaliteit en de themas waren gewoon erg goed uitgewerkt.
Complimenten aan de schieters!

@Redbaron, verdomd snel die film in elkaar gezet met al je cameras zeg, mooie film!

Mooie film Redbaron, mooi ook hoe ze ingespeeld hebben op de nummers.

Kan iemand mij vertellen hoe het effect heet dat de shell op 7:16 heeft? (op de film van Redbaron)?
Dan bedoel ik dus die peony die over de breedte veranderd van kleur , ligt er maar net aan hoe je het bekijkt maar zo kan ik het het beste beschrijven.

Mooie film Redbaron, mooi ook hoe ze ingespeeld hebben op de nummers.

Kan iemand mij vertellen hoe het effect heet dat de shell op 7:16 heeft? (op de film van Redbaron)?
Dan bedoel ik dus die peony die over de breedte veranderd van kleur , ligt er maar net aan hoe je het bekijkt maar zo kan ik het het beste beschrijven.

Ghost effect

Ik vond het ook een erg leuke show, wel wat snel voorbij maar het lijkt altijd te kort. Muziek nummers vond ik niet allemaal goed gekozen maar leuke producten zien die mooi gecombineerd werden en daar gaat het natuurlijk om.

Niet al te druk en je staat op een mooie afstand te genieten, helaas wat mistig waardoor de shells minder zichtbaar waren.

Zeker de moeite waard geweest om hier aanwezig te zijn!

Back
Bovenaan