Knokke-Heist - Valentijn vuurwerk

Iemand die vanuit regio Alkmaar/Zaandam/Schagen nog een plekje vrij heeft in de auto? :)
Benzine vergoed ik uiteraard.

reactie van HC pyrotechnics op mijn vraag hoe laat het vw is;
Hallo Jesper,

Volgens mijn info zou het om 19:00h vuurwerk zijn.

Groeten
Cliff

Zijn er nog mensen uit de buurt van breda ofzo die erheen willen? Ik wil er namelijk ook heen maar niemand kan:S
Dus bij deze,als er iemand interesse heeft stuur me maar een pm

gr JefFreak

Ik baal er echt vreselijk van, maar ik kan er dit jaar niet bij zijn, ga dit niet redden met werk. Ik hoop dat er een mooie film verschijnt van deze show!

Lekker rustig morgen daar in Knokke.. klein beetje sneeuw.. en de meeste haken af.. jullie laten je wel kennen zeg, hahahaha. Volgens de laatste berichten zal het naar de avond toe droog zijn aan de kust. ik zie het probleem niet zo.. gezeur ook altijd over het weer.

Privé showtje voor ons dus Arjan!

als ik er 10 minuten vandaan woonde zou ik er met plezier naar toe gaan. maakt niet uit of het sneeuwt of stormt. maar ik moet er 2 uur+ voor rijden en als het gaat sneeuwen ben ik om 3 uur snachts nog niet thuis ivb met gladheid en files enz =p

Lekker rustig morgen daar in Knokke.. klein beetje sneeuw.. en de meeste haken af.. jullie laten je wel kennen zeg, hahahaha. Volgens de laatste berichten zal het naar de avond toe droog zijn aan de kust. ik zie het probleem niet zo.. gezeur ook altijd over het weer.

Privé showtje voor ons dus Arjan!

Yah met z'n drietjes dan he : Stefan, jij en ik :)

Back
Bovenaan